printlogo


کد خبر: 146551تاریخ: 1394/7/13 00:00
سرخط خبر

 معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در پی توافق وزارت جهاد کشاورزی و وزارت آموزش‌وپرورش با کارخانجات لبنی از ماه جاری، شیر در همه دوره‌های تحصیلی مدارس کشور توزیع خواهد شد.
 دبیر انجمن برنج کشور با بیان اینکه در اواخر مهرماه برداشت برنج در شمال به پایان می‌رسد، گفت: میزان تولید این محصول در سال‌جاری بین یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن تا 2 میلیون تن خواهد بود.
 معاون امور معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: محصولات سنگ آهن تابع قیمت‌گذاری نیست اما در بخش‌هایی از زنجیره فولاد در حال حاضر با توجه به شرایط عرضه و تقاضا و تا به تعادل رسیدن وضعیت، قیمت‌گذاری ضروری است.
 تسهیلات پرداختی بانک‌ها در ۵ ماهه سال ۱۳۹۴ به بخش‌های اقتصادی به نزدیک به ۱۲۸ هزار میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4/12 درصد افزایش نشان می‌دهد.
 رئیس اتاق اصناف ایران با بیان ساماندهی بنگاه‌های صنفی مد و لباس کشور گفت: این کار با همکاری کارگروه مد و لباس و اتحادیه‌های صنفی انجام می‌شود.
 وزیرجهاد کشاورزی گفت: با همکاری شورای پول و اعتبار، رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد، نرخ سود تسهیلات ارائه شده برای طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی از 21 درصد به 18 درصد کاهش یافت.
 سخنگوی شرکت شل گفت: «ما درخواست نکرده‌ایم یا هیچ امتیازی برای فعالیت سایت‌های خرده‌فروشی در ایران به ما نداده‌اند».
 شاخص‌های دستمزد بنا و کارگر ساده ساختمانی به ترتیب به اعداد 8/223 و 7/242 رسید که نسبت به ماه قبل هرکدام 4/0 درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال 1393 به ترتیب 7/9 درصد و 9/7درصد افزایش داشته است.
 رئیس اتاق ایران در دیدار با رئیس شورای توسعه تجارت هلند و سفیر این کشور در ایران با بیان اینکه هلند سخت‌گیرانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران در سال‌های گذشته اعمال کرده است، گفت: فرصت جبران اکنون برای هلند فراهم است.
 


Page Generated in 0/0146 sec