printlogo


کد خبر: 146573تاریخ: 1394/7/13 00:00
اخبار

انتشار کتاب «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری»
کتاب «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» با تدوین احسان بابایی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد. به گزارش فارس، کتاب «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» با تدوین احسان بابایی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد. در این اثر تلاش شده است تا دیدگاه‌های رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت‏الله خامنه‌ای ـ که خود از سرآمدان و الگوهای تبلیغ دینی در شکل و محتوا محسوب می‌‏شوند ـ در زمینه بایسته‌های تبلیغ ارائه شود. سرفصل‌های مهم توصیه‌های ایشان خطاب به مبلغان دینی عبارت است از: اهمیت و جایگاه تبلیغ، شرایط مبلغ مانند خودسازی و رشد اخلاقی و علمی، بایسته‌های تبلیغ، محیط‌های تبلیغی مختلف مانند مسجد، دانشگاه، امامت جمعه، محیط نظامی، محیط رسانه‌ای و مجالس عزای سیدالشهدا(ع)، مسؤولیت مبلغان در خرافه‌زدایی و بدعت‏زدایی، صیانت از وحدت اسلامی و در نهایت بایسته‌های نحوه ارتباط با نظام اسلامی.

جشنواره یاس با رقابت 39 اثر سینمایی آغاز شد
سومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس با رقابت 22 اثر سینمای داخلی و 17 اثر خارجی آغاز به کار کرد. به گزارش مهر، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس» عصر شنبه ۱۱مهرماه با حضور مدیران سینمایی و جمعی از هنرمندان سینما در شهر رامسر در محل تله کابین رامسر برگزار شد.  در ابتدای این مراسم حسین مسافرآستانه، دبیر سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس» با اشاره به حادثه منا و کشته شدن جمعی از این حجاج ایرانی در این اتفاق گفت: برای ملت ما کاملا روشن است چنین اتفاق ناخوشایندی به دلیل بی‌کفایتی و بی‌درایتی مدیران ناحق حرمین الشریفین اتفاق افتاده است و در حال حاضر کعبه که در دست آل‌سعود است به مثابه کعبه در دست ابوسفیان است و همه ما آرزو می‌کنیم و امیدواریم شاهد فتح مکه باشیم. در این دوره از جشنواره ۱۶۲ اثر سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم یاس به دبیرخانه ارسال شد که از این میان ۲۲ فیلم ایرانی برای داوری انتخاب شدند. بزرگداشت داوود میرباقری بخش دیگری از این مراسم بود.

قدردانی شبکه الاشراق عراق از رئیس سازمان صدا و سیما
رئیس شبکه الاشراق عراق در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی برنامه‌های مرکز صدا‌وسیما در ایلام را مناسب با فرهنگ مردم کرد منطقه دانست و از این سازمان قدردانی کرد. به گزارش تسنیم، حیدر احمدالقطبی، رئیس شبکه الاشراق عراق در نامه خود به محمد سرافراز به اشتراکات زبانی نزدیک به 3 میلیون کرد عراقی با مردم ایلام اشاره کرده و افزوده است مخاطبان شبکه الاشراق عراق از برنامه‌های شبکه استانی ایلام بهره می‌برند. وی در این نامه از زحمات آقای رحیم‌زاده مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز ایلام قدردانی کرده و افزوده است که مرکز ایلام در راه انتقال پیام و اشتراکات زبانی مردم استان ایلام و مخاطبان کردزبان شبکه الاشراق در کشور عراق همکاری بی‌شائبه‌ای داشته است.

پوتین هم مقابل دوربین اولیور استون قرار می‌گیرد
«اولیور استون» که در حال ساخت مستندی درباره «ویکتور یانوکوویچ»، رئیس‌جمهور سابق اوکراین است، همزمان در حال کار روی مستند دیگری درباره «ولادیمیر پوتین» خواهد بود.  به گزارش فارس، «اولیور استون»، فیلمساز مشهور و جنجالی سینمای آمریکا که اخیرا ساخت فیلم سینمایی «اسنودن» را به پایان رسانده، هم‌اکنون در حال ساخت مستند جدید خود است که گفته می‌شود قرار است سال آینده به نمایش درآید. «استون» که فیلم قبلی‌اش درباره رسوایی آمریکایی در جریان شنود از مردم و مقامات کشورهای مختلف جهان بود، اکنون سراغ «ویکتور یانوکوویچ»، رئیس‌جمهور سابق اوکراین، رفته تا یکی دیگر از آثار کارنامه جنجالی خود را بسازد.  «استون» درباره مستند جدید خود گفت: اخیرا مصاحبه‌ای با «یانوکوویچ» داشته‌ام و اکنون نیز منتظر مصاحبه با «ولادیمیر پوتین» هستم.  این فیلمساز نامی آمریکا پیش از این هم درباره ساخت فیلمی از پوتین گفته بود: از مصاحبه با آقای پوتین لذت خواهم برد چون می‌دانم مستند او، روایتگر داستانی است که آمریکایی‌ها پیش از این نشنیده‌اند.


Page Generated in 0/0067 sec