printlogo


کد خبر: 146575تاریخ: 1394/7/13 00:00
تحولات باشگاه استقلال و احتمال جا‌به‌جایی
تغییرات در راه است

 گروه ورزشی: بهرام افشارزاده احتمالا ظرف یکی، دو ماه آینده از مدیر عاملی و سرپرستی باشگاه استقلال کنار خواهد رفت و در این میان یکی از گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی او، مجید رضایی پیشکسوت استقلال است. بهرام افشارزاده، مدیر‌عامل باشگاه استقلال ظاهرا این روز‌ها، ماه‌های پایانی حضورش در این باشگاه را تجربه می‌کند، موضوعی که از روز اول معرفی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال از سوی مسؤولان وزارت ورزش نیز تایید شده بود. در آن مقطع اعلام شد فعالیت جدید افشارزاده در استقلال مقطعی است. یکی از افرادی که نامش برای مدیر عاملی باشگاه استقلال مطرح شده و منابعی نیز آن را تایید کرده‌اند، «مجید رضایی»، د‌ر‌وازه‌‌بان اسبق باشگاه استقلال، مدیر سابق اداره کل تربیت بدنی استان قزوین و سرمربی کنونی تیم دسته دومی کاسپین قزوین است. مجید رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد او از گزینه‌های مدیرعاملی استقلال است یا نه؟ اظها‌ر کرد: حقیقتش این است که من مذاکرات و صحبت‌هایی با آقای افشارزاده به عنوان مرد بزرگ ورزش ایران و مسؤول فعلی باشگاه استقلال داشته‌ام. اگر شرایط به گونه‌ای شود که بتوانیم به استقلال در یک حدی کمک کنیم این کار را خواهم کرد، ولی این که مدیر‌عامل شوم را نمی‌دانم، چرا که در این حد صحبتی نشده و صرفا در حد کمک کردن به باشگاه استقلال مذاکراتی شده است. او ا‌دا‌مه‌ داد: من افتخار می‌کنم که دوره‌ای در استقلال حضور داشتم و اگر حتی یک جای کوچک هم باشد و بتوانم در آنجا به استقلال کمک کنم، حاضرم به این باشگاه خدمت کنم. درباره مدیرعاملی همان طور که گفتم مستقیما با من صحبتی نشده، ولی درباره کمک کردن بحث‌هایی داشته‌ایم.رضایی در پایان و در پاسخ به این سوال که از چه زمانی قرار است به استقلال کمک کند، گفت: هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.
اختلاف افشارزاده و سبک‌دست پابرجاست
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه افشارزاده با قدرت به کارش ادامه خواهد داد، گفت: رضایی که از او به عنوان جانشین احتمالی افشارزاده نام برده شده است تنها گزینه اسپانسری باشگاه است! عباس کردنوری که با مهر حرف می‌زد، در خصوص انتخاب مجید رضایی به عنوان مدیرعامل آینده استقلال گفت: رضایی گزینه اسپانسر برای مدیرعاملی استقلال است اما انتخاب مدیرعامل تنها در اختیار وزارت ورزش است و کس دیگری نمی‌تواند نفر جدیدی را به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب کند. وی تاکید کرد: قطعاً وزیر ورزش در این باره نظر نهایی‌اش را خواهد داد و تا آنجا که ما می‌دانیم افشارزاده همچنان مدیرعامل باشگاه استقلال است و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا اختلاف سبک‌دست با افشارزاده حل شده است،گفت: این اختلاف همچنان وجود دارد و هنوز حل نشده است اما در تلاشیم تا بتوانیم این مشکل را در روزهای آتی برطرف کنیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر جدید استقلال معرفی شده است یا خیر؟ گفت: هنوز وضعیت اسپانسر جدید مشخص نیست و قرار است اسپانسری که باشگاه پرسپولیس را به عهده گرفته است، اسپانسر آینده استقلال هم باشد البته هنوز به طور قطعی وضعیت اسپانسر جدید مشخص نشده ولی در تلاش هستیم تا هرچه زودتر این وضعیت را به سرانجام رسانیم تا بتوانیم مشکل مالی استقلال را حل کنیم. عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت 2 بازیکن خارجی معترض تیم، کرار و مگویان نیز گفت: درباره مگویان باید بگویم که او بازیکن بسیار آرام و سربه زیری است و خیلی زود به جمع دیگر بازیکنان اضافه خواهد شد اما کرار اعلام کرده تا زمانی که برای او خانه مناسبی فراهم نشود، بازنخواهد گشت و مسؤولان اجرایی باشگاه به دنبال این هستند تا هرچه زودتر خانه او را فراهم کنند تا او در تمرینات استقلال حاضر شود. کردنوری در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده از مدیریت استقلال برکنار خواهد شد؟ گفت: افشارزاده گزینه وزارت ورزش است و در این مدت زحمات زیادی برای استقلال کشیده و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا بتواند مشکل استقلال را حل کند.وی در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده می‌تواند پس از 3 ماه باز هم به عنوان سرپرست به کار خود در استقلال ادامه دهد؟ گفت: همه چیز در اختیار وزارت ورزش و وزیر است و تصمیم نهایی را او خواهد گرفت و من بعید می‌دانم با توجه به شناختی که وزیر از افشارزاده دارد، او را برکنار کند زیرا افشارزاده یکی از مدیران زحمتکش ورزش این کشور است. کردنوری در ادامه گفت: تمام مجموعه استقلال تلاش می‌کند تا بتواند آرامش را در این باشگاه برقرار کند و امیدوارم هرچه زودتر با شناخته شدن اسپانسر تیم، مشکل مالی باشگاه حل شود. عضو هیات مدیره استقلال در پایان و درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند تا پایان فصل با پیراهن مشکی در مسابقات حاضر شود؟ گفت: قبل از هرچیز فوت این کاپیتان خوش نام و بی‌حاشیه را به خانواده و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم و اعتقاد دارم این تصمیم باشگاه است و می‌توانند با هماهنگی سایر تیم‌ها تا پایان فصل پیراهن مشکی بر تن کنند.
عدم تمایل باشگاه استقلال برای بازگشت کرار
 سرانجام کرار تهدیدش را عملی کرد و به خاطر عدم وصول طلبش به ایران نیامد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد آنها چندان از این عدم بازگشت بازیکن همیشه جنجالی‌شان ناراضی نیستند و این شاید خط آخر کتاب کرار در ایران باشد. بازیکن عراقی استقلال هفته پیش، قبل از ترک تهران و عزیمت به نجف به خبرنگاران نزدیک به باشگاه آبی‌پوشان گفته بود تنها به یک شرط به ایران بازمی‌گردد: مشکل خانه‌اش حل شود و استقلال‌طلب او را بدهد. در این بین بهرام افشارزاده هیچ واکنشی نشان نداد و منصور پورحیدری هم تلویحا گفت بهتر است باشگاه مشکل کرار را حل کند. حالا تعطیلات به پایان رسیده و کرار به همراه مگویان دیگر بازیکن خارجی استقلال به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان به تهران باز نگشته‌اند. در این بین پرویز مظلومی مثل همیشه تنها فردی است که نگران نبود کرار است اما در باشگاه استقلال همه مثل سرمربی تیم نگران موضوع نیستند. بهرام افشارزاده اعلام کرده اگر بازیکنی بخواهد برای ما شاخ و شانه بکشد و به این بهانه‌ها سر تمرین نیاید ما هرگز با او همکاری نمی‌کنیم. افراد دیگری مثل نظری‌جویباری هم به‌خاطر بدرفتاری‌های اخیر کرار دیگر حامی او نیستند. از  این منظر به نظر می‌رسد مادامی که کرار بخواهد به‌خاطر مشکل مالی به تهران نیاید، باشگاه استقلال هیچ کاری برای رفع این مشکل نمی‌کند.آبی‌ها از رفتار این بازیکن خسته شده‌اند و به احتمال زیاد این بار قضیه رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد البته گفته می‌شود شاید مدیر برنامه‌های کرار از او بخواهد که به تهران باز گردد چرا که در غیر این صورت استقلال می‌تواند طی شکایتی به فیفا اعلام کند بازیکن خارجی‌اش بی‌دلیل بر سر تمرینات این تیم حاضر نشده است و قراردادش باید فسخ شود.حالا باید منتظر ماند و دید واکنش طرفین به این ماجرا چیست.
 


Page Generated in 0/0048 sec