printlogo


کد خبر: 146594تاریخ: 1394/7/13 00:00
سلام وطن

 خبری از برخورد  پلیس با طلابی که در تحصن مسجد اعظم قم بود شنیدم. متاسف شدم و خواستم به پلیس یادآور شوم که وظیفه پلیس برخورد خشن با اشرار و متهمان فساد است یا افرادی مثل بی‌حجاب‌ها‌ که در خیابان‌ها شرم و حیا را از بین برده‌اند، نه افرادی که برای بالا رفتن عزت کشور در جهان به برجام اعتراض داشتند.
نادر عظیمی از قم

 لطفا گزارشی از وضعیت آقای رکن‌آبادی و چند نفری که گفته شده بود ربوده شدند همچنین فاجعه منا برنامه‌ریزی‌شده بود تهیه کنید.
محمودآبادی

 نمایندگان مجلس هنوز آنطور که باید به دست دادن ظریف و اوباما واکنش نشان نداده‌اند. این چه تدبیری است که وزیر امور خارجه نمی‌داند دست دادن او دست دادن یک شخص نیست و پشت او یک ملت قرار دارد که از شیطان بزرگ متنفر است.
256****0935

 دولت منفور آمریکا خودش در افغانستان یک بیمارستان را با وجود کودک و پیر و جوان بمباران می‌کند و کسی نمی‌تواند از او بپرسد چرا؟ حال در مقابل روسیه که دارد بر ضد داعش عملیات کرده و آنها را در سوریه بمباران می‌کند مدعی حقوق مخالفان دولت سوریه شده است و به روسیه اعتراض دارد. این خنده‌دار نیست؟! مرگ بر آمریکا
توحیدی از تهران

 به‌عنوان یک ایرانی خواهش می‌کنم جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر واکنش خشن ایران را به همراه چند عکس از جنگنده‌های ارتش و موشک‌های سپاه به صورت بنر درآورده و در سرتاسر نقاط تهران بویژه روبه‌روی سفارت پلید سعودی نصب کنید. بنده تمکن مالی ندارم و اگر پول کافی داشتم خودم این‌کار را می‌کردم.
941****0912


Page Generated in 0/0054 sec