printlogo


کد خبر: 146677تاریخ: 1394/7/15 00:00
واکنش منفی مردم به سناریوی وکیل‌الدوله‌ها

مسعود پزشکیان از جمله نمایندگان مجلسی است که در کارنامه‌اش مسؤولیت وزارت بهداشت هم دیده می‌شود. نماینده تبریز که از روزهای ابتدایی تشکیل کمیسیون «برجام» از اعضای آن بوده، روز یکشنبه در بیانیه‌ای ضعیف که به امضای او و 4 نفر از هم‌قطارانش رسید، انتقادات غیرمنصفانه و بعضا متناقضی را نسبت به گزارش کمیسیون «برجام» منتشر کرد. وی از معدود افرادی بود که در رأی‌گیری نهایی کمیسیون «برجام»، جلسه را ترک کرد.
به گزارش جهان، این نماینده روز دوشنبه مقدمه‌ای از نامه‌اش را درباره گزارش «برجام» در اینستاگرام خود منتشر کرد که با بازخورد منفی مخاطبان مواجه شد  به‌گونه‌ای که بیشتر افرادی که ذیل پست وی کامنت گذاشته‌اند؛ از رفتار او و دیگر کسانی که کمیسیون برجام را ترک کردند انتقاد کرده‌اند. یکی از کاربران در این‌باره نوشته است: «اگر قهرمان‌بازی
درنمی‌آوردین و می‌نشستین تو کمیسیون و محکم رأی منفیتون را می‌دادین؛ الان مجبور نبودین اینجور ننه من غریبم بازی در بیارین و برای خودتون و طرفداراتون دردسر درست کنین». یکی دیگر از کاربران نوشته است: «اون 3 نفری که ترک کردن چرا نایستادن مثل مرد مخالفت کنند؟»
یک کاربر دیگر هم از ترک جلسه توسط پزشکیان و آن 2 نماینده دیگر انتقاد کرده و نوشته است: «اگر اون 3 نفر می‌موندن 7 به 6 می‌شد و تصویب نمی‌شد. اگر راست میگین چرا نموندین؟»
کاربران فراوانی نیز بودند که از مخالفت پزشکیان و 4 نماینده دیگر با گزارش کمیسیون برجام انتقاد کردند. یکی از این کاربران نوشته است: «شرم‌آوره! بیانیه کمیسیون رو برید بخونید. کاملا عادلانه، دقیق و علمی بود. وجدانتون کجا رفته؟»
کاربر دیگری نیز در نقد ترک جلسه کمیسیون توسط پزشکیان نوشته است: «اگر اون 3 نفر قهر نمی‌کردند و نمی‌رفتند و رأی می‌دادند؛ رأی مخالف می‌شد 7 تا؛ نماینده مجلس که نباید اینقدر بچگانه رفتار کنه».
 


Page Generated in 0/0054 sec