printlogo


کد خبر: 146711تاریخ: 1394/7/15 00:00
اخبار

حاشیه‌نگاری از مراسم ترحیم نوروزی
مراسم ترحیم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی دیروز  برگزار شد که علاوه بر بزرگان فوتبال و ورزش، برخی چهره‌های مطرح سیاسی از جمله رئیس‌جمهور سابق ایران نیز حضور داشتند. مراسم ترحیم نوروزی از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز سه‌شنبه در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) تهران با حضور بسیاری از چهره‌های ورزشی و غیرورزشی برگزار شد. حاشیه‌نگاری خبرنگار مهر از این مراسم را در زیر می‌خوانید: علی کریمی و مسؤولان باشگاه استقلال اولین نفراتی بودند که وارد مسجد شدند. احمدرضا عابدزاده نیز زود خود را به مسجد رساند. محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران نیز در این مراسم حضور یافت و در اظهاراتی کوتاه از درگذشت کاپیتان پرسپولیس ابراز تاسف کرد. حمیدرضا علی‌عسگر با دیدن عکس کاپیتان پرسپولیس بشدت شروع به گریه کرد. او که برای لحظاتی از حال رفت در گوشه‌ای نشست و گریه کرد. علی پروین که به علت کسالت نتوانسته بود در مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس شرکت کند با چهره‌ای غم‌زده و گرفته و در شرایطی که وضعیت جسمانی مناسبی نداشت در این مراسم شرکت کرد. وقتی عکاسان وارد مسجد شده بودند و می‌خواستند از علی پروین، حسین هدایتی و دیگر بزرگان ورزش عکس بگیرند، کریم باقری خود را به عکاسان رساند و با لحن تندی از آنها خواست از داخل مسجد بیرون آمده و آنجا را شلوغ نکنند و اجازه دهند مراسم با آرامش برگزار شود. امیر عابدینی و حسین عبدی که کدورت‌هایی با هم دارند در مسجد با هم روبه‌رو شدند اما بدون اینکه حرفی بزنند یا احوالپرسی کنند از کنار هم عبور کردند. همسر مرحوم ناصر حجازی هم در این مراسم حضور داشت و با دیدن همسر نوروزی، او را در آغوش گرفت و گفت من می‌دانم در این لحظات چه زجری می‌کشی و امیدوارم خداوند به تو صبر دهد تا بتوانی این غم بزرگ را تحمل کنی.

راهکار جالب عمانی‌ها برای تماشاگران
سران فدراسیون فوتبال عمان برای تشویق تماشاگران خود به حضور در دیدار برابر ایران یک جایزه خاص را در نظر گرفتند. به نقل از سایت الوطن عمان، تیم‌ملی فوتبال عمان در انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه، پنجشنبه همین هفته در دیداری حساس از تیم‌ملی فوتبال ایران پذیرایی خواهد کرد. انتظار می‌رفت سران فدراسیون فوتبال عمان به‌خاطر حضور هرچه بیشتر هواداران، بلیت این بازی را رایگان اعلام می‌کردند اما آنها این کار را انجام ندادند. البته قرار شده یک ماشین لکسوز بعد از پایان بازی به قید قرعه به یکی از هواداران داده شود. تیم‌ملی فوتبال عمان برای دیدار برابر ایران همه بازیکنان خود را در اختیار دارد. علی الحبسی، سنگربان سرشناس این تیم هم به این بازی حساس خواهد رسید. او در فصل جاری لیگ دسته 2 انگلیس برای ردینگ بازی می‌کند و به این دیدار حساس خواهد رسید.

حامی مالی سابق سازمان لیگ اسپانسر پرسپولیس؟
حامی مالی سابق سازمان لیگ آماده همکاری با باشگاه پرسپولیس برای حمایت مالی شده است. به گزارش  فارس، مسؤولان باشگاه پرسپولیس پس از به توافق رسیدن با شرکت امین سیمای کیش برای مدت
۲ سال اسپانسر این باشگاه را انتخاب کردند و در صورت رضایت طرفین این قرارداد برای ۲ سال دیگر هم تمدید خواهد شد. در این قرار داد 4 ساله قرار است درآمد بین اسپانسر و باشگاه پرسپولیس به این ترتیب توزیع شود: 30 میلیارد تومان اول درآمدزایی متعلق به باشگاه پرسپولیس باشد. 30 میلیارد دوم به شرکت امین سیمای کیش تعلق بگیرد و 30 میلیارد تومان سوم بین باشگاه و شرکت حامی مالی به نسبت 50 -50 تقسیم شود.

کی‌روش نامزد مربیگری در الاهلی مصر
رسانه‌های مصری نام کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران را به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری در الاهلی مصر مطرح کردند. الاهلی مصر با هدایت «فتحی مبروک» فصل ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت و نتوانست عنوان قهرمانی را در هیچ جامی به دست آورد. سران باشگاه الاهلی مربی خود را از کار برکنار کرده‌اند و به دنبال گزینه‌ای جدید برای هدایت تیم خود هستند. بعضی از رسانه‌های مصری نزدیک به باشگاه الاهلی از جمله داربی نیوز از قرار گرفتن نام کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در الاهلی نام برده‌اند. مانوئل ژوزه، سرمربی سابق پرسپولیس که در بین هواداران الاهلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است یکی دیگر از گزینه‌های مطرح‌شده است که شانس او نسبت به دیگر گزینه‌ها بیشتر است.


Page Generated in 0/0067 sec