printlogo


کد خبر: 146726تاریخ: 1394/7/15 00:00
سلام وطن

 فکرکنم منظور بعضی‌ها از دروغ در سال‌های گذشته وعده‌هایی مثل ادامه مسکن‌مهر و پرداخت یارانه و رفع مشکلات اقتصادی در 100 روز باشه که در دوران انتخابات مطرح کردند. شایدم منظورشون خبری باشه که در حرم مطهر امام رضا در پیشگاه امام و مردم مطرح کردن که گفتن از رکود عبور کردیم. شاید هم منظورشون از دروغ همون جوابشون به اون خبرنگار باشه که گفتن به تمام وعده‌هاشون عمل کردن؟ منظور  هرچی بود من هم با ایشون هم‌عقیده‌ام که دروغ بد است و مردم دارن با گوشت و پوست و استخوان اثرات دروغگویی دولتمردان را حس می‌کنند.
809****0935

 حضرت آقا فرمودند: اگر تحریم برداشته نمی‌شود پس چرا توافق کردیم. حالا چرا این مجلس برجام را تایید کرد؟
996****0919

 وقتی به سایت رهبری مراجعه می‌کنیم و خطوط قرمز هسته‌ای را در نظر می‌گیریم و بعد متن برجام را با آن مقایسه می‌کنیم می‌بینیم بیشتر خطوط قرمز زیرپا گذاشته شده‌اند. آیا باز هم صلاح است برجام را با همه حقارت‌هایی که برایمان در نظر گرفته‌اند بپذیریم؟! طبق صحبت‌های مرعوبان دولت و مجلس بر فرض محال اگر قرار است از بین برویم چرا با دست خودمان سند به دشمن بدهیم و از بین برویم؟!
چیت‌سازپور

 ایام ماه محرم در راه است. از این طریق از مردم و هیات‌های محترم استدعا دارم از ظروف یکبار مصرفی که برای سلامتی ضرر دارد استفاده نکرده و  همچنین این ظروف را در محیط‌زیست رها نکنند. بارها دیده‌ام که این ظروف را پس از مصرف در جوی‌ها رها می‌کنند. در حالی که نزدیک آنجا سطل زباله‌ای قرار داشته است.
عظیمی از تهران


Page Generated in 0/0102 sec