printlogo


کد خبر: 146748تاریخ: 1394/7/16 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه برداشت چای سبز 28 درصد افزایش یافته است، گفت: خرید تضمینی برگ سبز چای از چایکاران شمال از مرز 79 هزار تن گذشت.
 با ابلاغ بخشنامه سازمان توسعه تجارت، صادرات کنجاله سویا ممنوع شد.
 رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) گفت: به دنبال شرکای ایرانی برای تولید خودرو و قطعات خودرو در ایران هستیم.
 علی خواجوی‌بجستانی، رئیس هیأت‌مدیره اتحادیه سراسری مسکن کارکنان دولت با اشاره به اینکه مسکن اجتماعی به تعاونی‌ها واگذار شده است، گفت: مسکن اجتماعی برای اقشار ضعیف، کم‌درآمد، جوانان در شرف ازدواج و زوج‌های تازه ازدواج کرده در نظر گرفته شده است.
 محمد پرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضر کیفیت آب تهران بسیار بالاست و می‌توان از 20 نمره به آن نمره 19 داد.
  عبادالله محمدولی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر گفت: در چشم‌انداز افق 1404 و در اهداف بلندمدت، صادرات سالانه 5 میلیارد دلاری را برای طلا در نظر گرفته‌ایم که این رقم هم‌اکنون حدود 100 میلیون دلار است.
 محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از ورود اولین هیأت‌های تجاری تخصصی مشترک اروپایی به کشور خبر داد و گفت: این هیأت دربرگیرنده فعالان اقتصادی از 5 کشور اروپایی است.
 رئیس‌کل سازمان مالیاتی دستورالعمل نحوه استرداد موقت مالیات و عوارض ارزش افزوده به صادرکنندگان کالا، موضوع ماده ۳۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را ابلاغ کرد.
 محمدجواد عطرچیان، مدیرکل تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در یک‌ماه اخیر تردد در مرز ترکیه به روال عادی بازگشته است، گفت: در این مدت کرایه حمل بار یک میلیون تومان افزایش یافته است.
 حسین مهاجران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با بیان اینکه رکود بر بازار میوه هم حاکم شده است، گفت: با تمام شدن فصل تابستان و خرید‌های اول مهر و بازگشایی مدارس بازار خرید و فروش میوه با رکود روبه‌رو شده است.
 حسام عقبایی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران از امضای ۴ هزار و ۶۱۰ قرارداد خرید و فروش مسکن در
۱۲ روز ابتدای مهر خبر داد و گفت: در
۱۲ روز ابتدای مهر ۱۵ هزار و ۲۵۷ قرارداد مسکن در کل کشور به ثبت رسید.
 


Page Generated in 0/0061 sec