printlogo


کد خبر: 146777تاریخ: 1394/7/16 00:00
اخبار

پخش مستقیم دیدار ایران و عمان همچنان در هاله‌ای از ابهام
با توجه به بدهی صداوسیما به شرکت پخش‌کننده دیدار ایران و عمان احتمال دارد مصاف تیم‌ملی ایران و عمان پخش مستقیم نداشته باشد! پخش مستقیم دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ظاهرا فدراسیون فوتبال عمان و تلویزیون این کشور حق پخش بازی را به شرکت مدیا ابوظبی سپرده‌اند و این شرکت نیز آن را به مدیا WSG فروخته است. این شرکت به صورت انحصاری همه بازی‌های AFC را پخش می‌کند و براساس اخبار رسیده، صداوسیما به این شرکت بدهی دارد و به همین دلیل این شرکت سیگنالش را بسته و بازی تنها برای عمانی‌ها پخش می‌شود. شرکت یاد شده از صداوسیما خواهان دریافت 50 هزار دلار شده است که هنوز این رقم به حساب این شرکت واریز نشده است و تنها در صورتی که صداوسیما این پول را پرداخت کند، بازی پخش می‌شود. این تصمیم در جلسه‌ جهت هماهنگی‌ دو تیم اعلام شده است.

بستری شدن محمود مشحون در بیمارستان
رئیس فدراسیون بسکتبال به دلیل فشار عصبی و ناراحتی قلبی در آمریکا بستری شده است. پس از دیدار تیم‌ملی بسکتبال ایران و فیلیپین که با شکست ایران همراه بود، فشار عصبی زیادی به محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال ایران وارد شد که او با دستور پزشکش، راهی آمریکا شده و اکنون در بیمارستان بستری است. رضا مشحون برادر او و رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی درباره این اتفاق گفت: به هر حال فشار مسابقه‌ها بالا بوده و این موضوع باعث شده تا پس از دیدار برابر فیلیپین آقای مشحون دچار فشار عصبی شود و به همین دلیل راهی آمریکا شد. او اکنون بستری است که البته حالش مساعد است و طبق دستور پزشک 3-2 روز آینده مرخص خواهد شد. او ادامه داد: به هر حال رقابت‌های قهرمانی آسیا بوده و فشار زیاد بازی‌ها تاثیرگذار بود. من زیاد با او صحبت نکردم و فقط می‌دانم حالش بهتر شده و پس از انجام آزمایش‌های نهایی مرخص خواهد شد.

تغییر زمان دیدار پرسپولیس و صبا
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با تغییر روز و ساعت دیدار پرسپولیس - صبا به یاد هادی نوروزی موافقت کرد. کمیته مسابقات برای گرامیداشت یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق باشگاه پرسپولیس درخواستی را مبنی بر تغییر روز و ساعت مسابقه تیم‌های پرسپولیس و صبا از هفته هشتم لیگ و انجام آن در روز 24 مهر و در ساعت 24: 18 دقیقه به مهدی تاج نایب‌رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ ارائه کرد. با توجه به اهمیت این موضوع مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ با این درخواست موافقت کرد. پیش از این قرار بود دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبا روز 23 مهر در ساعت 18:55 برگزار شود.

پایان عضویت بلاتر  در ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ
با توجه به عدم همکاری کمیته بین‌المللی المپیک با بلاتر، وی دیگر نماینده این کمیته در وادا نخواهد بود. توماس باخ، رئیسه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیگر نماینده کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در وادا نیست. بلاتر 79 ساله که به مدت 16 سال در IOC عضویت داشت در ماه آگوست کارش در این کمیته به پایان رسید. وی از پایان سال 2015 دیگر عضویتی در ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ نیز نخواهد داشت.IOC  در حال حاضر به دنبال عضو جدیدی برای این ستاد است. وادا نیز در این‌باره اعلام کرده منتظر تصمیم IOC برای جایگزینی بلاتر است. وادا در این باره به آسوشیتدپرس گفت: ما می‌دانیم که بلاتر مدتی است دیگر در IOC عضویتی ندارد. ما همچنین متوجه شده‌ایم او نماینده IOC در ستاد جهانی وادا نیز نخواهد بود.فیفا به دنبال برگزاری انتخابات در ماه فوریه است.

سرقت از اتومبیل هافبک پرسپولیس
اتومبیل هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد دستبرد و سرقت قرار گرفت. مهرداد کفشگری بازیکن پرسپولیس که ۱۲ سال دوست صمیمی هادی نوروزی بوده است، بعد از درگذشت کاپیتان پرسپولیس حال و روز خوبی ندارد و به گفته خودش حواسش سر جایش نیست تا جایی که با بی‌دقتی، راه را برای سرقت از اتومبیلش برای دزدها باز گذاشته است. کفشگری در این‌باره می‌گوید: سه‌شنبه شب به‌قدری حواسم پرت بود که یادم رفت ماشین را به پارکینگ ببرم. حتی شیشه ماشین را هم بالا نداده بودم. توی حال خودم نبودم. صبح که سراغ ماشین رفتم تا سر تمرین بیایم، دیدم آقای دزد محترم هر چه داشتم و نداشتم و مدارک را برده است. الان هم به کلانتری بهارشمالی آمده‌ام تا پیگیر کارم شوم.


Page Generated in 0/0055 sec