printlogo


کد خبر: 146791تاریخ: 1394/7/16 00:00
سلام وطن

 روز گذشته رهبر انقلاب به صراحت و مستدل چرایی ممنوعیت مذاکره با آمریکا را بیان کردند. از این پس هیچ‌گونه عقب‌نشینی برخی مسؤولان در این زمینه را تحمل نخواهیم کرد. اتمام حجت شده است.
شاکری از تهران

  مذاکره خوب است اما همه چیز با مذاکره حل نمی‌شود. فقط با اقتدار و بصیرت می‌توان امید به حل مسائل داشت. دشمن در همه جبهه‌ها جدی و سخت است. ما نیز باید چنین باشیم. با کافر و ظالم فقط باید با قدرت عمل کرد. هر قدم عقب‌نشینی یعنی حداقل 10 قدم پیشروی دشمن. پس باید به‌جلو رفت نه به عقب. هرگاه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و بصیرت عمل کرده موفق بوده و هروقت ضعف نشان داده شکست خورده است.
جعفری

 پس دولت چه زمانی می‌خواهد برای تفکیک آب آشامیدنی از آب مصرفی جهت استحمام و دیگر امورات روزمره اقدام کند. همه نسبت به موضوع کم‌آبی و مصارف بی‌رویه آب در کشور مطلع هستند و باید اقدامات عملی در این باره صورت گیرد تا سال‌های آینده شاهد قطع آن نباشیم.
ثمری از کرج

 یکی از برندهای آب معدنی را در هفته اخیر دارای میکروب و غیربهداشتی اعلام کرده‌اند. ما که چندین بار از این برند خریداری و استفاده کردیم به کجا شکایت کنیم؟ اگر بیمار شویم چه کسی مسؤول است؟ اداره استاندارد یا وزارت بهداشت یا صاحب کارخانه؟
کمالی از تهران
 


Page Generated in 0/0057 sec