printlogo


کد خبر: 146806تاریخ: 1394/7/18 00:00
سرخط خبر

 روزنامه غیرحزبی دی‌هیل چاپ واشنگتن با انتقاد از سیاست آمریکا در محدود کردن تجارت شرکت‌های آمریکایی با ایران نوشت: واگذار کردن بازار پویا و در حال ظهور 80 میلیون نفری ایران به اروپا و آسیا موجب آسیب دیدن منافع استراتژیک آمریکا می‌شود.
 موسسه مالیه بین‌المللی پیش‌بینی کرد رشد واقعی تولید ناخالص داخلی ایران از 3 درصد در سال 93 به 2 درصد در سال جاری کاهش یابد.
 محمود خسروی، رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تلاش برای ارتقای ظرفیت اینترنت بین‌الملل از 2 به 8 ترابیت بر ثانیه تا سال 2017 و 16 ترابیت تا پایان سال 2020 برنامه‌ای تدوین شده در این شرکت است.
 معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ایران با تولید 78 هزار تن عسل هشتمین تولیدکننده این محصول در جهان است، گفت: با صادرات بیش از 5 هزار تن عسل، رکورد صادرات این محصول در کشور شکسته شد.
 علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رتبه‌بندی شرکت‌های هواپیمایی داخلی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک قیمت‌ها آزاد می‌شود اما سازمان هواپیمایی اجازه نمی‌دهد در این بخش انحصار روی دهد.
 سیدهادی ابوی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور از برگزاری نشست انجمن‌های صنفی سراسر کشور برای بررسی دستمزد سال ۹۵ خبر داد و گفت: این نشست‌ از 22 مهر هفته آینده آغاز به کار می‌کند.
 رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه کارت بازرگانی یک بار مصرف چالش جدی واردات است،‌ گفت: گزارش گمرک نشان می‌دهد واردات ۸۲ میلیارد تومانی به نام یک روستایی بی‌سواد با کارت بازرگانی یک بار مصرف ثبت شده است.
 شورای سیاستگذاری خودرو در نشست سی‌وچهارم خود‌ از تشکیل کمیته تعیین معیار مصرف سوخت و تشکیل کمیته‌ 5 نفره برای تعیین تعرفه واردات خودرو خبر داد.
 تولید انواع خودروها در 6 ماه اول1394 شاهد  8/3 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال بود و شرکت‌های خودروسازی در شهریور امسال  با  حدود 50 درصد افت تولید همراه بوده‌اند.
 


Page Generated in 0/0052 sec