printlogo


کد خبر: 146836تاریخ: 1394/7/18 00:00
ناراحتی پرسپولیسی‌ها از رئیس مجمع باشگاه
چرا وزیر به مراسم نوروزی نیامد؟

باربد بهراد: در صورتی که خیلی‌ها منتظر حضور وزیر در مراسم ختم هادی نوروزی بودند، در نهایت تعجب خبری از آقای وزیر نشد! باید چه اتفاقی برای پرسپولیس بالاتر از این رخ می‎داد تا رئیس مجمع این باشگاه به خودش زحمت حضور در مسجد را می‌داد؟ آنچه بر پرسپولیس رفت وصفش در دنیای واژگان نمی‌گنجد. جوانمرگ شدن کاپیتان و فوت پدر 2 کودک به خودی خود آنقدر با اهمیت و جگرسوز است که همه ورزشی‌ها و حتی غیرورزشی‌ها باید یک واکنش به آن نشان می‌دادند اما در کمال تعجب در طول یک هفته گذشته اثری از محمود گودرزی نبود؛ نفر اول ورزش ایران که از قضا طبق قانون، رئیس مجمع باشگاه قرمزپوشان هم به حساب می‌آید اما در نهایت تعجب کسی در مراسم دفن و ختم کاپیتان پرسپولیس اثری از آقای وزیر ندید. روز سه‌شنبه باشگاه پرسپولیس در مسجد حضرت امیر(ع) یک مراسم ختم به یاد کاپیتان فقیدش گرفت که خیلی‌ها از هر قشری خود را به آنجا رساندند. از اهالی هنر و سینما گرفته تا رئیس‌جمهور سابق کشورمان اما خانواده هادی و همچنین مسؤولان باشگاه و بازیکنان هرچه گشتند نفر اول ورزش مملکت را ندیدند.
هیچ عذری پذیرفته نیست. پرسپولیس دچار یک شوک و خسران بزرگ شده اما وزیر ورزش نمی‌تواند برنامه‌هایش را به‌گونه‌ای بچیند که به مسجد ختم برسد؟ حضور ولو 10 دقیقه‌ای وزیر باعث دلگرمی خیلی‌ها از جمله بازیکنان پرسپولیس و همچنین خانواده هادی نوروزی می‌شد. این کمترین کاری بود که رئیس مجمع باشگاه می‌توانست در قبال تیمی انجام دهد که در 2 سال گذشته تصمیمات او بیشترین ضرر و زیان را به آن رسانده است.
در خلال این مراسم، قدیمی‌ها و بازیکنان فعلی پس از مطلع شدن از عدم حضور وزیر از خود می‌پرسیدند دیگر باید چه کسی بمیرد تا آقای وزیر قدم‌رنجه کند؟ یکی از بازیکنان در درد دل خودمانی با یکی از خبرنگاران حاضر در مراسم گفت: حالا که پول‌مان را درست نمی‌دهید دست‌کم در مراسم مرگ‌مان حاضر باشید تا برعکس جسم‌مان روح ما از شما راضی باشد.


Page Generated in 0/0049 sec