printlogo


کد خبر: 146875تاریخ: 1394/7/19 00:00
پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سردار همدانی
کاروان شهادت بنیان مرصوص
پیکر شهید همدانی امروز صبح در تهران از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا(س) در خیابان پادگان ولی‌عصر(عج) تشییع می‌شود

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز شهید حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی را به خانواده‌ گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم. این رزمنده‌ قدیمی، صمیمی و پرتلاش، جوانی پاک و متعبد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر بابرکت و چهره‌ نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضداسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ پرافتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی‌سبیل‌الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد. صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ مجاهدان راه حق.
سیدعلی خامنه‌ای
18 مهر 1394
امروز تشییع شهید همدانی در تهران
پیکر سردار شهید حسین همدانی جمعه‌شب با حضور جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح به کشور بازگشت. به گزارش فارس، پیکر سردار شهید حسین همدانی جمعه‌شب وارد فرودگاه مهرآباد تهران، پایگاه قدر سپاه شد.  پیکر شهید همدانی امروز یکشنبه 19 مهرماه ساعت 9 صبح از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولی‌عصر(عج) تشییع می‌شود.
 


Page Generated in 0/0047 sec