printlogo


کد خبر: 146890تاریخ: 1394/7/19 00:00
سرخط خبر

 مهدی حسین‌نژاد، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: کارگران می‌توانند با در دست داشتن کارت اعتباری یک میلیون و 500 هزار تومانی از فروشگاه‌های رفاه مایحتاج خود را خریداری کنند.
 شرکت‌های نیسان ‌موتور، سوزوکی‌ موتور، ایسوزو موتورز، تویوتا موتور و مزدا موتور
5 شرکت خودروساز ژاپنی خود را برای بازگشت به بازار ایران آماده می‌کنند و قصد دارند بلافاصله پس از لغو تحریم‌ها مونتاژ تولیدات خود را در ایران آغاز کنند.
 دولت آمریکا با یک قرارداد توزیع که در ماه سپتامبر بین شرکت تولید‌کننده نوشیدنی آرکای و یک شرکت ایرانی منعقد شده، موافقت کرد.
 بانک جهانی با پیش‌بینی رشد 7/1 درصدی برای اقتصاد ایران در سال جاری اعلام کرد انتظار دارد در پی افزایش یک میلیون بشکه‌ای صادرات نفت قیمت این محصول 13 درصد کاهش یابد.
 یک مقام مسؤول در ستاد تنظیم بازار از واگذاری تدریجی تنظیم بازار محصولات کشاورزی به تشکل‌های بخش خصوصی تا پایان دولت یازدهم خبر داد و گفت: امسال 23 قلم کالای مشمول قیمت‌گذاری به
16 قلم رسید و در سال آینده تنها 10 قلم کالا و محصولات غذایی قیمت‌گذاری می‌شود و در این میان نان دولتی می‌‌ماند.
 مجتبی احمدی، نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: دولت متعهد شده بدهی حدود 20 هزار میلیارد تومانی خود به صندوق بازنشستگان فولاد کشور را از سهام شرکت‌های درآمدزای معدنی و فولادی تامین کند و از سوی دیگر سالانه 2000 میلیارد تومان نیز به عنوان ارقام مکمل بپردازد.
 پس از کاهش ۵۰ درصدی صادرات نفت عربستان به آمریکا، ارزش دارایی‌های خارجی بانک مرکزی این کشور هم بیش از ۸۳ میلیارد دلار کاهش یافته است تا به جای ایران و روسیه، سعودی‌ها در تله نفتی خود گرفتار شده باشند. بانک مرکزی عربستان سعودی سال گذشته بالغ بر
۷۳۷ میلیارد دلار دارایی و درآمد ارزی در اختیار داشت که در جولای سال جاری ارزش این دارایی‌های ثبت شده به کمتر از ۶۵۴ میلیارد دلار کاهش یافته است.
 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به افزایش 2 برابری ذخایر استراتژیک سوخت کشور، اعلام کرد: دوره بحران کمبود سوخت زمستانی صنایع و نیروگاه‌ها پایان یافته است.
 


Page Generated in 0/0049 sec