printlogo


کد خبر: 146935تاریخ: 1394/7/19 00:00
سلام وطن

 بخشنامه «اعمال مدرک تحصیلی یک بار پس از استخدام برای کارمندان» موجب عدم ارتقای کارکنان دولت می‌شود. حداقل درباره کسانی که خارج از ساعت کاری مشغول به تحصیل هستند نباید اعمال شود، ضمن اینکه تبصره‌ای ندارد درباره کارکنانی که قبل از این بخشنامه تحصیل خود را شروع کرده‌اند و هزینه متقبل شده‌اند.
حمیدی

 شنیدم حال پادشاه عربستان بد شده، منتظر تکرار تیتر خبر مرگش هستیم، ان‌شاءالله
منصورزاده

 آقای رئیس‌جمهور 2 سال قبل بورس را دماسنج اقتصاد می‌دانست و به همراه وزیر اقتصاد تبلیغ وسیعی جهت سرمایه‌گذاری در بورس کردند، پارس‌الکتریک را لانه کبوتر دانسته بودند و اکنون بعد از 2 سال همچنان تعطیل و راکد است و مدیران با وجود تعطیلی شرکت، حقوق و پاداش‌های کلان از این شرکت دریافت می‌کنند. پالایشگاه بندر عباس از 2000 تومان به 350 تومان کاهش قیمت داشته است، حداقل 70 درصد از سرمایه مردم را نابود کرده‌اند این تدبیر‌ها.
محمدی

 در برخی شهرستان‌ها برخی افراد که قصد کاندیداتوری در مجلس را دارند به بهانه‌های مختلف تبلیغات را شروع کرده‌اند. از وزارت کشور تقاضای نظارت دقیق‌تر در روند تایید صلاحیت‌ها را دارم.
فروزان‌فر

 شرمن، از اعضای هیأت مذاکره‌کننده آمریکایی مجددا دیروز بر عدم لغو تحریم‌های ایران تاکید کرده است. مجلس به‌گوش و به‌هوش باشد زیر بار توافقی که تحریم‌ها در آن لغو نشده است نرود.
آرش‌افزا


Page Generated in 0/0041 sec