printlogo


کد خبر: 147034تاریخ: 1394/7/21 00:00
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر داد
تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی دهه اول محرم

گروه اجتماعی: پلیس راهور و پلیس انتظامی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه اول محرم تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است.
به گزارش «وطن امروز» سردار اسکندر مومنی درباره تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی هم زمان با دهه اول محرم گفت: یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های فرهنگی ترافیکی پلیس برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های ماه محرم و صفر است. در این زمینه هم در حوزه روان‌سازی ترافیک و هم در زمینه کاهش ترافیک برنامه‌هایی انجام شده است. در حوزه انتظامی مدیران تکایا موظف شده‌اند فردی را به عنوان رابط با نیروی انتظامی معرفی کنند که هدف از معرفی این فرد استفاده از توان مردمی شهروندان برای برقراری امنیت و آرامش است.
وی با اشاره به بازرسی دقیق ماموران از سوی سازمان بازرسی نیروی انتظامی و زیر ذره‌بین بودن نحوه برخورد با ماموران متخلف گفت: اگر تخلفی از سوی ماموران انجام شود و تخلف آنها ثابت شود بنابر قوانین با فرد خاطی برخورد شده و مامور متخلف در کمیته بازرسی مورد بازجویی و محاکمه قرار می‌گیرد و طبق منشور صیانت از حقوق کارکنان نیروی انتظامی با فرد متخلف برخورد می‌کند.
سردار مومنی درباره تمهیدات ویژه پلیس برای حج سال آینده خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی که نیروی انتظامی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم حج و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی پیش‌بینی کرده است از طریق دیپلماسی و رابط پلیس اینترپل به مدیران سعودی اعلام شده زیرا معتقدیم اگر از ظرفیت پلیس‌های کشورهای اسلامی برای برگزاری مراسم حج استفاده شده بود شاهد وقوع چنین فاجعه‌ای نبودیم.


Page Generated in 0/0058 sec