printlogo


کد خبر: 147036تاریخ: 1394/7/21 00:00
افزایش ابر در جنوب، کاهش دما در شمال

گروه اجتماعی: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به کاهش دما در سواحل غربی کشور و مواج شدن دریای خزر از سه‌شنبه، از افزایش ابر و رگبار پراکنده در جنوب شرق کشور خبر داد.
احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور به ایسنا گفت: از روز سه‌شنبه، (امروز) با نفوذ جریانات شمالی در دریای خزر افزایش ابر، بارندگی، مواج شدن دریا و کاهش دما بویژه در سواحل غربی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه با گذر امواج کوتاه‌تر از سطح میانی جو از سمت شمال‌غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش‌های پراکنده با رعد و برق و وزش باد در مناطق یادشده رخ خواهد داد. مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور افزود: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعات بعدازظهر با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی سطوح پایین جو و همراهی آن با ناوه تراز میانی جو در جنوب‌شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.
وظیفه در ادامه با اشاره به هوای استان تهران گفت: آسمان این استان در روز چهارشنبه، قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


Page Generated in 0/0065 sec