printlogo


کد خبر: 147073تاریخ: 1394/7/21 00:00
سلام وطن

 آقای صالحی در مجلس قسم خورده‌اند که با کندی  در روند پیشرفت هسته‌ای مواجه نشده‌ایم! پس  توقف غنی‌سازی 20 درصد و توقف غنی‌سازی در فردو و برچیده شدن 14 هزار سانتریفیوژ و ایستادن چرخه سوخت آب سنگین در نظرشان سرعت گرفتن علم و صنعت است؟
تقوی
  تخریبی که از سوی گروه‌های اصلاح‌طلبی بر ضد نمایندگان مخالف برجام آغاز شده است بر ناجوانمردی و بی‌اخلاقی این طیف صحه می‌گذارد. در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های بسیاری را در تهییج مردم علیه نمایندگان خدوم مردم در مجلس دیدم که مشخصا دروغ بود! اما ماه هیچگاه پشت ابر نمی‌ماند.
سیدصابری
  از افرادی هستم که 2 سال است پول خود را در مسکن‌مهر سرمایه‌گذاری کرده‌ام اما نه از خانه خبری است و نه اطلاع‌رسانی می‌کنند که چه زمانی این مسکن تحویل می‌شود. در این بین هر روز باید به فکر اجاره خانه باشم. دولت فکری برای مسکن‌مهر پردیس تهران کند.
300****0912
  از نمایندگان مجلس و دولت بیش از این انتظار می‌رود. نباید فضای عقلانی پارلمان را به فضای جنجال و احساس تبدیل کنند. برای مشکلات کشور باید چاره‌اندیشی شود نه اینکه فقط به فکر داد و قال بود. مردم از این مباحث نتیجه‌ای نمی‌گیرند. چه‌بسا این حرکات به نفع ضدانقلاب‌های خارج‌نشین باشد.
ممیزی از کرج
 صفحه‌ای را به مباحث شناخت آخرالزمان و علایم آن اختصاص دهید. روزنامه‌تان از مباحث معارفی نباید خالی باشد.
286****0936
 6 ماه است برای گرفتن وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌ام اما هیچ فایده‌ای نداشته است و سایت بانکی را معرفی نکرده. 2 ماه دیگر باید مراسم جشن بگیرم و دستم خالی است.
تمدن از تهران
  می‌خواستم به رئیس‌جمهور عزیزمان بگویم گاهی در دولت نیز افرادی هستند که راهنما به راست می‌زنند اما به چپ می‌پیچند و برای مردم و کشور هزینه ایجاد می‌کنند. لطفا برای این دسته از افراد نیز تدبیر کنند.
خادم‌الشریف


Page Generated in 0/0047 sec