printlogo


کد خبر: 147083تاریخ: 1394/7/22 00:00
سرخط خبر

 وزیر بهداشت با گلایه از عدم‌بازنگری قوانین برخورد با متخلفان مواد غذایی که فقط آنها را 5 هزار تومان جریمه می‌کنند، گفت: در پرونده تخلفات پالم نیز با آن‌ همه سر و صدا فقط
3 میلیون تومان جریمه شدند.
 رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: پارسال 11 هزار و 350 مورد توقف تولید کالا انجام و 250 مورد جعل علامت استاندارد شناسایی شده است.
 معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی از متوسط مالیات 900 هزار تومانی طلافروشان در 3 ماه دوم 94 خبر داد و گفت: براساس اطلاعات ما حدود 25 هزار واحد صنف طلا یعنی حدود 90 درصد در سامانه مالیات بر ارزش افزوده ثبت‌نام کرده‌اند.
 مدیرعامل سایپا هرگونه تصمیم در جلسات مدیران خودروسازی با وزیر صنعت برای کاهش قیمت خودرو با شیب ملایم را رد کرد و گفت: کدام کالا ارزان شده است که خودرو ارزان شود.
 پالایشگاه‌های هندی قسط دوم 700 میلیون دلاری بدهی نفتی خود به ایران را پرداخت کردند.
 نایب‌رئیس اتحادیه باغداران گفت: با توجه به کاهش 30 درصدی تولید لیموترش، دستگاه‌های نظارتی باید رواج تولید‌ آبلیموهایی که خبری از لیمو در آن نیست را جدی بگیرند، چراکه نه تنها مردم بلکه تولید‌کنندگان هم نمی‌توانند با علائم و نشانه‌های معمول، آبلیموی طبیعی و خوب را از غیرطبیعی تشخیص دهند.
 دیروز طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش تجارت از وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شد.
 مرکز آمار ایران اعلام کرد: آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1394 از 21 مهر تا 4 آذر در حوزه‌های نمونه اجرا می‌شود.
 وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای از وزارت نیرو خواست طبق ماده ۲ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدمات کشور در اجرای طرح‌های خود برای تأمین کالا و تجهیزات، حداقل
۵۱ درصد هزینه هر پروژه به صورت کار در داخل کشور باشد.
 مدیرکل صادرات گمرک ایران گفت: گمرک براساس قانون متولی تجارت فرامرزی بوده و فعالیت بازارچه‌های مرزی در صادرات و واردات غیرقانونی است.
 رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش
۱۰ درصدی قیمت میوه در بازار خبر داد.
 مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به سقوط حدود ۶ میلیارد لیتری مصرف سوخت مایع از ابتدای سال‌جاری گفت: با حذف سهمیه‌های ۷۰۰ تومانی رشد مصرف بنزین هم بزودی منفی می‌شود.
 رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از ابلاغ دستورالعمل ایجاد زنجیره‌های تولید در بخش دامپروری بزودی خبر داد و گفت: متاسفانه کارخانجات لبنی با یکدیگر ائتلاف محکمی ایجاد کرده‌‌اند و یکصدا در مقابل مصوبه دولت ایستاده‌اند.
 


Page Generated in 0/0056 sec