printlogo


کد خبر: 147109تاریخ: 1394/7/22 00:00
رویدادها

علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما:
سخنان رهبری بار مسؤولیت‌مان را سنگین‌تر کرد
معاون سیما گفت: مسؤولیت سیما از همه واحدهای سازمان بیشتر است، چراکه بیشترین محتواهای مورد توجه مخاطبان، محتوای برنامه‌های تلویزیونی است و این موضوع بار مسؤولیت ما را بیشتر می‌کند. علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما افزود: فرصتی شد تا در دیداری صمیمانه در جریان نقطه‌نظرات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از رسانه ملی قرار بگیریم و از این جهت شاکر خداوند و سپاسگزار معظم‌‌له هستیم. وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری را می‌توان از زوایای مختلف تحلیل و بررسی کرد. حقیقتا ایشان در حوزه رسانه صاحب‌نظرند. نگاه ایشان به رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای و مهم‌تر از همه رسالت امروز رسانه با توجه به اشرافی که بر موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تاریخی دارند، بسیار عمیق و اثرگذار است.  پورمحمدی تصریح کرد: تعریف معظم‌له از جنگ نرم، اهداف اصلی این جنگ و وظیفه رسانه در مقابله با آن حاوی نکات بسیار مهمی است. معاون سیما تأکید کرد: هشدار ایشان درباره موضوع ترویج دین حداقلی که به شکل پنهان و آشکار در رسانه‌های بیگانه دنبال می‌شود و تلاش آنان برای تغییر باورهای مردم، از نکات مهمی است که برنامه‌‌سازان و مدیران رسانه ملی باید به آن توجه داشته باشند. یکی دیگر از سخنان رهبری توصیه ایشان به هوشیاری و تحلیل شرایط امروز کشور در عرصه داخلی و لزوم دستیابی به تحلیلی مبنایی، صحیح و واقع‌بینانه از شرایط داخلی، منطقه‌ای و جهانی است. نکته‌ای که می‌تواند زمینه انسجام بیشتر در فعالیت و پایه اصلی تصمیم‌گیری‌های سازمان صدا و سیما باشد.

«اکران شاهزاده روم» همزمان با روز دانش‌آموز
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» از 13 آبان‌ماه همزمان با روز دانش‌آموز در گروه آزاد اکران خواهد شد.  به گزارش فارس، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران فیلم تحسین‌شده  «شاهزاده روم» گفت: فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» با توجه به مضمون و محتوایی که دارد همزمان با روز دانش‌آموز 13 آبان ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می‌شود. وی درباره اکران گروه آزاد در فصل پاییز گفت: براساس آیین‌نامه شورای صنفی نمایش فیلم‌ها در این گروه براساس درخواست دفتر پخش طبق توافق تهیه‌کننده و کارگردان اثر به شورا ارائه می‌شود و با توجه به زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده اکران می‌شود. این مهم در اکران فیلم در گروه آزاد باید لحاظ شود که فیلم‌هایی اکران در این گروه را دارند که حداقل با 5 سالن سینما قرارداد داشته باشند.  «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک‌سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

استعفای مجید سرسنگی از مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران
«مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران از سمت خود استعفا داد. به گزارش فارس، در نشست شورایعالی خانه هنرمندان ایران که یکشنبه 19 مهرماه در محل این خانه با حضور رئیس و اعضای شورایعالی خانه هنرمندان ایران برگزار شد، با درخواست استعفای مجید سرسنگی که برای دومین بار به این شورا ارائه شده بود، موافقت شد.  در این نشست همچنین مقرر شد تا انتخاب گزینه جدید برای سمت مدیرعامل، دکتر «محمد سریر» رئیس شورایعالی خانه هنرمندان ایران، نیابتا سرپرستی امور و انجام وظایف مدیرعامل را بپذیرد.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش:
اکران فیلم‌های جدید بعد از ایام سوگواری خواهد بود
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به مصوبات جدید شورای صنفی نمایش گفت: اکران 4 فیلم سینمایی از بعد از ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) صورت خواهد گرفت. به گزارش فارس، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: فیلم‌های سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» در گروه سینمایی اریکه ایرانیان، «ارغوان» در گروه سینمایی کورش، «پدر آن دیگری» در گروه سینمایی استقلال و «چهارشنبه 19 اردیبهشت» در گروه سینمایی آزاد از روز سه‌شنبه 5 آبان ماه و بعد از ایام سوگواری به نمایش درمی‌آیند.  فرجی در پاسخ به این سوال که سالن سینماهای فیلم «محمد رسول‌الله» تغییری نداشته است، گفت: فروش فیلم بسیار خوب بوده است و سالن‌های این فیلم هیچ تغییری نداشت.
 


Page Generated in 0/0051 sec