printlogo


کد خبر: 147112تاریخ: 1394/7/22 00:00
اخبار

ایران یک - ژاپن یک
رقابت یوزهای ایرانی  و سامورایی‌ها برنده نداشت!
 دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت. تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۷ دیروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت بانتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت. مهدی ترابی در دقیقه 2+45 برای ایران گلزنی کرد. گل ژاپن را هم یوشینوری موتو در دقیقه ۴۸ به ثمر رساند. ایران این مسابقه را با ترکیب علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، ووریا غفوری، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، رامین رضاییان، اشکان دژاگه، وحید امیری و سردار آزمون آغاز کرد البته غفوری در دقیقه ۲۳ مصدوم شد تا کارلوس کی‌روش مهدی ترابی را جایگزین این بازیکن کند. در حالی که بازی در دقیقه اول وقت‌های اضافه بود، مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی در درون محوطه جریمه از سوی مدافع ژاپن سرنگون شد تا داور به سود ایران پنالتی اعلام کند. اشکان دژاگه هم در دقیقه دوم وقت‌های اضافه این پنالتی را زد که دروازه‌بان ژاپن آن را گرفت ولی مهدی ترابی در برگشت آن را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با یک گل خاتمه یابد. در نیمه دوم و در دقیقه 48 نیز تک گل ژاپن به ثمر رسید. ژاپنی‌ها توپ را از سمت چپ دفاع ایران سانتر کردند و روی خروج اشتباه حقیقی، این تیم توسط «موتو» به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود. تلاش 2 تیم برای زدن گلی دیگر بی‌ثمر بود تا دیدار سنتی و حیثیتی ایران و ژاپن با همان نتیجه یک - یک که بیش از 40 دقیقه پا برجا بود، خاتمه یابد.

ملی‌پوش قایقرانی در آلمان پناهنده شد
«سعید فضل‌اولی» که نزدیک به یک ماه پیش راهی آلمان شد تا تمریناتش را در این کشور ادامه دهد، اعلام پناهندگی کرد.  پیش از این ایسنا از مهاجرت ملی‌پوش سابق قایقرانی به آلمان خبر داده بود اما برخی رسانه با رد این خبر مقصد او را انگلیس معرفی کردند اما اکنون این دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون در کشور آلمان پناهنده شده است.  او به همراه علی آقامیرزایی در کایاک دونفره پارو می‌زد و پس از ناکامی در مسابقات امسال قهرمانی جهان با قهر از اردوی تیم‌ملی رفت و راهی آلمان شد.

سوریان: به عشق حضور در المپیک ریو آمدم
دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک تاکید کرد با امید به حضور در المپیک 2016 ریو در تمرینات تیم ملی حضور یافته است.  حمید سوریان در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره بازگشت مجدد محمد بنا به کشتی فرنگی و دور جدید تمرینات اظهار داشت: همه افراد شاغل در این حوزه با تمام توان و انرژی به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند. قطعا این تیمی که سر کار آمده پرانرژی آمده و کارنامه مشخص و قابل قبولی هم دارد و این امید می‌رود که بهترین نتیجه نیز با این نفرات به دست‌ آید.  وی درباره اینکه باید در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کند تا سهمیه المپیک را بگیرد و بلافاصله نیز مسابقات المپیک پیش‌‌رویش قرار دارد و آیا در این فرصت کوتاه رسیدن به مرز آمادگی سخت نخواهد بود، عنوان کرد: با این شرایط بیگانه نیستم و در المپیک 2012 نیز همین شرایط وجود داشت. سبک‌وزن آسیا سطح بالایی دارد و شرایط برای کسب سهمیه سخت خواهد بود.  دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک ادامه داد: از روز اول که تمرینات را شروع کردم به امید حضور در المپیک ریو آمدم و امیدوارم برای کشتی المپیک ریو مثل المپیک لندن با موفقیت باشد.

20 شکایت از ایران روی میز فیفا
در سال‌های اخیر مربیان و بازیکنان خارجی زیادی از باشگاه‌های ایرانی به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان شکایت کرده‌اند. شکایت بازیکنان و مربیان خارجی از باشگاه‌های ایرانی هر سال به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان مطرح می‌شود و مشکلات زیادی را متوجه باشگاه‌های ایرانی کرده است.  در بررسی اجمالی، بالای 20 پرونده شکایت مربیان و بازیکنان خارجی از باشگاه‌های ایرانی که در آنها عضویت داشته‌اند، در فیفا وجود دارد که هنوز حل و فصل نشده است. در این میان باشگاه استقلال با 6 شکایت جزو تیم‌هایی است که پرونده‌های زیادی در فیفا دارد. گوران لاوره، لیام ردی، رودریگو توزی، کاروالینهو و هنکه افرادی هستند که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده‌اند. با نگاهی به پرونده این شکایت‌ها، متوجه این موضوع می‌شوید که برخی از این بازیکنان کیفیت لازم را در تیم‌های خود نداشته‌اند و تنها با اضافه کردن بدهکاری تیم‌های ایرانی بار اضافی روی دوش باشگاه‌ها قرار داده‌اند.
 


Page Generated in 0/0059 sec