printlogo


کد خبر: 147126تاریخ: 1394/7/22 00:00
سلام وطن

  در نبرد با استکبار جهانی در تمام عرصه‌ها پیروزیم اما در عرصه حجاب با کم‌کاری مسؤولان فرهنگی و بی‌توجهی به این موضوع شکست خوردیم.
614****0910
  9 معلم ایرانی را در امارات گرفته و سرشان را تراشیده‌اند. این هم از نتایج دیپلماسی خنده است که دولت در پیش گرفته است.
صدارتی
  وصیتنامه سردار همدانی را می‌خواندم به ذهنم رسید خدایا این مردانی که تمام و کمال در خدمت نظام و امام و رهبری بودند و زندگی خود را وقف سرافرازی نظام و اسلام کردند اینگونه وصیت می‌کنند و خود را بدهکار انقلاب و نظام می‌دانند، اما امثال ما  که در پناه این کشور و نظام به‌راحتی و آرامش(که همه حاصل جانفشانی‌های امثال شهید همدانی و سایر سرداران شهید نظام است) به کارهای روزمره و شخصی مشغولیم، همیشه هم طلبکاریم!
حسینی
  این چه روشی است که رئیس مجلس در پیش گرفته است! مجلس شورای اسلامی   محل مشورت و نظرهای کارشناسی است اما انگار به‌ محل لابی و یکه‌تازی تبدیل شده است. لابی بیرون مجلس و انجام یکباره در داخل بدون در نظر گرفتن نظر دیگر نمایندگان مردم!
شیخ‌صالحی
  خبر از افزایش وام مسکن به 100 میلیون آمده.  مصوب‌کنندگان چه فکری با خود کرده‌اند. وام 100 میلیونی 10 ساله هر قسط ماهانه‌اش سر به فلک می‌زند. کدام فرد معمولی در این کشور می‌تواند از عهده بازپرداختش برآید؟
تولایی
  آنقدری که در دولت از برجام و سیاست خارجی می‌شنویم کلامی از اقتصاد مقاومتی نمی‌شنویم. آخر این نسخه علاج را ول کرده‌اند و به دهان کدخدا چشم دوخته‌اند. باور کنید مردم ایران خودشان می‌توانند تمام مایحتاج‌شان را بدون نیاز به آمریکا و غرب به‌دست آورند و به‌قدری پیشرفت کنند که دیگران محتاج ایران باشند اما عده‌ای نمی‌خواهند این استقلال باشد.
حسن‌زاده
  در منطقه حصارک بالا (کرج) سه راه پستخانه عبور عابران از اتوبان تهران - قزوین بسیار سخت است و برای تردد پل هوایی موجود نیست. خطر تصادف و مرگ عابران را تهدید می‌کند. خواهشمند است شهرداری منطقه نسبت به نصب پل هوایی اقدام کند.
بیات



 


Page Generated in 0/0071 sec