printlogo


کد خبر: 147132تاریخ: 1394/7/22 00:00
واکنش

اطلاعیه‌ای درباره اقدام غیراخلاقی صالحی
حسینیان چه گفت؟
در پی اقدام غیراخلاقی و غیرشرعی علی‌اکبر صالحی در روز یکشنبه در صحن علنی مجلس، روح‌الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش «وطن‌امروز» متن این بیانیه به این شرح است:
بسمه تعالی
بنده تصمیم نداشتم درباره آنچه بین من، آقای ظریف و آقای دکتر صالحی گفت‌وگو شد سخنی بگویم. چون به نظر می‌رسد رسانه‌های ضدانقلاب و طرفدار دولت به جای پرداخت به اصل نظریات موافقین و مخالفین در مجلس شورای اسلامی به دنبال حاشیه‌سازی هستند تا اصل منطق مخالفین برجام تحت‌الشعاع قرار گیرد زیرا اگر رسانه‌ها منطق مخالفین این معاهده رقت‌انگیز را نقل می‌کردند منطق موافقین و طراحان تحمیل قرارداد به مجلس شورای اسلامی روشن می‌شد. به این جهت برای روشن شدن موضوع برای دوستان تمام آنچه را به آقای ظریف و آقای صالحی گفته‌ام به اطلاع مردم متدین و حزب‌اللهی شریف می‌رسانم. لازم به ذکر است که سخن من به تذکری بازمی‌گردد که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به آقای ظریف دادم و عین صحبتم در کمیسیون ضبط شده و موجود است. من در کمیسیون امنیت پس از بیانیه لوزان گفتم: آقای ظریف! شما با نابودکردن اورانیوم غنی‌شده 20 درصد و تعطیلی آب سنگین اراک یک قدرت روانی را از جمهوری اسلامی گرفته‌اید و بزودی اسرائیل ایران را تهدید به بمباران هسته‌ای می‌کند. درست پس از یک ماه توسط وزیر سابق دفاع اسرائیل، ایران تهدید به بمباران هسته‌ای شد. در روز یکشنبه به صورت خصوصی که بعداً آقای امیرآبادی نیز حضور پیدا کردند، گفتم آقای ظریف و آقای صالحی اگر به خاطر برجام که البته دعا می‌کنم چنین خبری نشود، اسرائیل ایران را تهدید به بمب اتم کرد یا آمریکا به ایران موشک زد، مردم شما را محاکمه خواهند کرد و اگر من کاره‌ای بودم آقای صالحی را محکوم می‌کنم که سیمان‌هایی که در قلب رآکتور اراک ریخته بیرون آورد و خودش را داخل رآکتور کرده و سیمان به اطرافش تزریق کند. البته با این شرایطی که عرض کردم حتماً امت متدین و کسانی که برای ساختن رآکتور اراک زحمت کشیده‌اند و با تسامح و تساهل آقایان این قلب تپنده محکوم به پر شدن با بتن شد این مجازات را با جرم متناسب می‌دانم. من از همه دلسوزان می‌خواهم که به اصل موضوع بپردازند و به این حواشی که با نیت خاص برای تحت‌الشعاع قراردادن اصل موضوع برجام و ابهامات بی‌شمار آن شکل گرفته است، وقعی ننهند.
 
نامه آیت‌الله حائری به 5 نماینده شگفت‌انگیز
اقدام غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی 5 نماینده عضو کمیسیون برجام یعنی مسعود پزشکیان، غلامرضا تاج‌گردون، علاء‌الدین بروجردی، منصور حقیقت‌پور و عباسعلی منصوری‌آرانی صدای اعتراض آیت‌الله حائزی‌شیرازی را به همراه داشت!  به گزارش «نسیم» متن این نامه به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
برادران نویسنده صد‌وشصت مزیت برای برجام
ضمن تقدیر و تشکر از نیات پاک، دقت‌نظر و احساس مسؤولیت و وقت گذاشتن برای این کار حیاتی، مطلبی به نظر اینجانب می‌رسد که: وجود این حسنات و کمالات و مزایا، مطلبی است و وجود اشکال و ایراد، مطلبی دیگر که به هیچ‌وجه مانعه‌الجمع نیستند. مثالی خدمتتان عرض کنم؛ رشته زنجیری است که می‌خواهیم با آن، وزنه و باری را بالا بکشیم. بعضی می‌گویند این زنجیر، توان بالا کشیدن بار را دارد و ۱۶۰ زنجیر را امتحان می‌کند. هرکدام صدها برابر آن بار کشش دارد ولی آنها که ادعا می‌کنند نمی‌توان با این رشته زنجیر، بار را بالا کشید، به یک حلقه ایراد می‌گیرند که توان بالا کشیدن بار را ندارد. اگر زنجیر از ۱۶۰ حلقه بیشتر است، همان یک حلقه ضعیف کافی است که کار را ابتر کند. نیازی به اثبات ضعف بیش از یک حلقه نیست. چون نتیجه همیشه تابع اخس مقدمات است. شما باید از موارد اشکال دفاع کنید که حلقه‌های سستی نیست، نه اینکه حلقه‌های محکم را شمارش کنید.


Page Generated in 0/0089 sec