printlogo


کد خبر: 147275تاریخ: 1394/7/25 00:00
سلام وطن

  شهردار منطقه 6 کرج حدود 4 ماه پیش با حضور در مسجد ابوالفضل(ع) حصارک بالا، خط اتوبوسرانی حصارک به گلشهر را راه‌اندازی کرد اما هم‌اکنون بدون اطلاع به مردم این خط جمع شده است و اهالی منطقه درخواست راه‌اندازی مجدد را دارند و پاسخگویی مسؤولان که چرا این خط جمع شد؟
بیات

  با هزار امید و قرض گرفتن پول و دریافت وام سال 1391 در مسکن‌مهر پیشوا پروژه خورشید هشتم ثبت‌نام کردم. ساختمان‌ها تکمیل بود و تمام پول را از ما دریافت و علت عدم تحویل را نداشتن فاضلاب اعلام کردند. یک سال پیش واحد سند زده شد و اقساط بانکی نیز تاکنون پرداخت شده است اما نه تنها واحد را تحویل نداده‌اند بلکه مبالغی نیز از ما زیاد گرفته بودند که قرار بود در روز محضر تسویه شود ولی برای پرداخت آن هم امروز و فردا می‌کنند.
هیچ‌کس نیز پاسخگو نیست!
ساجد

  آمریکایی‌ها  از موشک بازی‌های‌مان اگرچه بازهم ترسیدند اما بدانند همان‌طور که کسانی اتفاقی اعمال نادرستی انجام دادند در صورت تکرار رفتار خصمانه این بار اتفاقی ممکن است به‌جاى دشمن فرضى، آنها هدف قرار بگیرند و اتفاقی نابود شوند.
895****0919

  اگر همه برندهای رب گوجه یا آبلیمو استاندارد هستند پس چرا این همه اختلاف قیمت دارند؟ آیا این نشانگر افزودنی غیر گوجه و رب در آنها نیست؟
  145****0918

  برخی از تکایا که در خیابان‌ها هستند از ساعت 11 شب به بعد شروع می‌کنند به تبل زدن و این به جز آزار برای اهالی چیزی ندارد در صورتی که عزاداری برای امام حسین(ع) می‌تواند بهتر و در ساعت‌های دیگری هم برگزار شود. لطفا بزرگان هیات‌ها به این موضوع توجه داشته باشند.
عسگری از تهران
 


Page Generated in 0/0053 sec