printlogo


کد خبر: 147295تاریخ: 1394/7/26 00:00
اخبار

عذرخواهی از روحانی به خاطر استقبال مازندران!
درپی استقبال کم مردم مازندران از حسن روحانی در سفر استانی اخیر، ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور در مازندران، به خاطر این استقبال کم از حسن روحانی، با انتشار نامه‌ای از او عذرخواهی کرد! متن بیانیه عذرخواهی ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است به این شرح است: «به حول قوه الهی باز خورشید رحمت بر استان نازل شد و رئیس‌جمهور محبوب کشور وارد استان سرسبز و لاله‌خیز مازندران شد. ضمن تشکر از تشریف‌فرمایی رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان که دوباره امید در این سرزمین هویدا شد به استحضار مردم فهیم و ولایی مازندران می‌رساند که به دلایل نامشهود و عدم همکاری دست‌اندرکاران سفر و مدیران مربوط در استان با ستاد مخلص مردمی استقبال از رئیس‌جمهور که متشکل از نخبگان و صاحب‌نظران و همینطور عوامل اجرایی از سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی متشکل از جریانات سیاسی اصلاح‌طلبی- اعتدال و اعضای ستاد انتخاباتی ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۲ از شرق تا غرب استان بوده است، متاسفانه شاهد استقبال اندک که درخور شأن رئیس اجرایی و تیم مدیریتی ایشان نبوده است، بوده‌ایم. ضمن عذرخواهی از مردم فهیم استان و همینطور از جناب آقای دکتر روحانی و هیات همراه، این ستاد پاسخگو بودن عوامل مدیریتی استان نسبت به این نادیده انگاشتن عوامل اجرایی ستاد و پیگیری مصوبات سفر را در سرلوحه برنامه‌های خویش قرار داده است. همچنین این دست‌اندرکاران به مردم خوب این استان توضیح خواهند داد که استان مازندران که در میهمان‌نوازی و فرهنگ میهمان‌مداری دارای سابقه تاریخی می‌باشد، چرا مواجه با این حرکت شده است.
محرمعلی خداوردی، رئیس ستاد استقبال مردمی ریاست‌جمهوری در مازندران

روحانی طرح مجلس برای اجرای برجام را ابلاغ کرد
روحانی قانون «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» را برای اجرا به وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، قانون «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» را برای اجرا به وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی ابلاغ کرد.

آمریکا در منطقه به بن‌بست کامل رسیده است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا در منطقه در بن‌بست کامل است، گفت: امنیت منطقه در دوران اوباما بدتر از بوش شده است. به گزارش تسنیم، محسن رضایی در دیدار «لوان جارگاریان» سفیر روسیه در ایران  از نقش‌آفرینی روسیه در مبارزه با داعش در خاک سوریه تشکر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری‌های منطقه‌ای، امنیت پایدار در منطقه پدید‌ آید. آمریکا در منطقه در بن‌بست کامل است. امنیت منطقه در دوران آقای اوباما بدتر از آقای بوش شده است. رضایی گفت: روسیه، ایران، سوریه و عراق با بدترین دشمنان بشریت درحال نبرد هستند. تکفیری‌ها کسانی هستند که انسان‌ها را زنده زنده می‌سوزانند بنابراین نبرد با آنها موجب کسب اعتبار و حیثیت بین‌المللی خواهد شد. روسیه از تبلیغات غربی‌ها واهمه نداشته باشد. آنها چون دیدند بمباران شما موثر بوده است از توافق اولیه‌ای که با شما کردند پشیمان شده‌اند.

نیروی دریایی سپاه امسال «رزمایش بزرگ» برگزار می‌کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش‌ها همواره برقرار است و امسال نیز یک رزمایش بزرگ خواهیم داشت. به گزارش تسنیم، دریادار علی فدوی در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی درباره رزمایش‌های نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: این رزمایش‌ها همواره برقرار است و امسال نیز یک رزمایش بزرگ خواهیم داشت. فدوی همچنین درباره امنیت مرزهای آبی کشور تاکید کرد: هیچ خطری مرزهای آبی ما را تهدید نمی‌کند.


Page Generated in 0/0050 sec