printlogo


کد خبر: 147303تاریخ: 1394/7/26 00:00
سرخط خبر

 در حال حاضر تراز آب دریاچه ارومیه نسبت به سطح آب‌های آزاد 04/1270 متر است که در مقایسه با تراز آب این دریاچه در مدت مشابه 20 سال قبل، 70 متر و نیم کاهش داشته است.
 سخنگوی شرکت بورس کالای از راه‌اندازی سراسری سامانه جامع معاملات الکترونیکی(TTS) از دیروز خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه امکان دسترسی به تمام معاملات بورس کالا برای همه کارگزاران در کشور فراهم می‌شود.
 مجموع فروش رنوی فرانسه به ایران در 9 ماه نخست 2015 میلادی 23 هزار و 730 دستگاه بوده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 6 درصدی داشته است.
 مجموع یارانه نقدی پرداخت‌شده به مردم در 57 ماه گذشته (از دی‌ماه 89 تا شهریور 94) به‌علاوه جبرانی 85 هزار تومانی اسفند 1391 به بیش از 200هزار میلیارد تومان رسید.
 مدیرعامل بیمه آسیا با بیان اینکه هم‌اکنون برخی شرکت‌های بیمه در بازار نرخ‌شکنی می‌کنند، گفت: در لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، دامنه انعطاف نرخ حق بیمه
 ۵ درصد در نظر گرفته شده است و تخفیف بیش از آن نیاز به مجوز مقام ناظر دارد.
 آرش کردی، مدیرعامل توانیر با تایید سفر ۱۴۰ نفره برخی نمایندگان و خانواده‌های‌شان با هزینه توانیر به مشهد گفت: توانیر ۲۰ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها، پیمانکاران و تولیدکنندگان برق بدهکار است.
 عباسعلی اقبالی‌زارچ، مدیرکل دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صنعت گفت: پرونده معدنکارانی که براساس قوانین گذشته اقدام به فعالیت در محدوده‌های کمتر از ۱۵۰ متر کرده‌اند، به شورایعالی معادن ارجاع خواهد شد.
 گمرک ایران بخشنامه تخفیف سود بازرگانی خودروهای وارداتی و قطعات منفصله خودروهای ساخت داخل با مصرف کمتر از ۶ لیتر در 100 کیلومتر مسافت در چرخه برون‌شهری را ابلاغ کرد.
 مهدی بخشی، مدیر پاویون ایران در اکسپوی ۲۰۱۵ میلان با بیان اینکه تا پایان این نمایشگاه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از پاویون ایران بازدید می‌کنند، گفت: ذخیره‌سازی آب با استفاده از قنات برای بسیاری از خارجی‌ها جذاب است.
 براساس آخرین آمارها، اجاره مسکن 4/28 درصد از هزینه خانواده‌های ایرانی را در بر می‌گیرد. همچنین در شهریورماه سال 1394 شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و در کل مناطق شهری نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب 1/11 و 4/12 درصد رشد نشان می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0049 sec