printlogo


کد خبر: 147310تاریخ: 1394/7/26 00:00
2جوان در حمله افراد ناشناس کشته شدند
تیراندازی مرگبار به عزاداران دزفولی

گروه اجتماعی: شامگاه جمعه تیراندازی افراد ناشناس به عزاداران حسینی در منطقه صفی‌آباد دزفول 2 نفر را به کام مرگ کشاند و 2عزادار دیگر را راهی بیمارستان کرد. حبیب‌الله آصفی، فرماندار دزفول درباره این حادثه به مهر گفت: جمعه شب حادثه تیراندازی در منطقه صفی‌آباد دزفول منجر به کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 2 نفر دیگر از عزاداران حسینی شد. وی با بیان اینکه مسؤولان در حال بررسی جزئیات و ابعاد این حادثه هستند، عنوان کرد: در این باره نمی‌توان اظهارنظر قاطعی کرد و باید جزئیات حادثه به‌صورت مشخص بررسی شود. به گفته آصفی در این حادثه تاکنون 2 نفر از شهروندان فوت کرده‌اند و 2 نفر دیگر مجروح شده‌اند که  در بیمارستان بستری هستند.
جزئیات حادثه  از زبان یکی از مجروحان
کاظم بختیاری یکی از قربانیان حادثه تیراندازی دزفول درباره جزئیات این حادثه گفته است: حدود ساعت 22 شامگاه جمعه بود که بنده و تعدادی از اهالی منطقه در حال نصب چادر هیات بودیم که ناگهان یکدستگاه خودروی پژو در کنارمان توقف کرد و پس از تیراندازی از محل گریخت. وی خاطرنشان کرد: در این تیراندازی بنده از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتم و دیگر هیچ چیز نفهمیدم و از حال رفتم. روز بعد نیز متوجه شدم که 2 جوان 20 و 22 ساله بر اثر اصابت چندین گلوله جان خود را از دست داده‌اند و دیگر مجروح نیز جهت درمان‌های تخصصی به بیمارستان اهواز منتقل شده است.
آغاز بررسی‌های پلیسی
در همین حال معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از متواری شدن عوامل تیراندازی و تشکیل تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس برای پیگیری موضوع خبر داده است.سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان درباره  آخرین جزئیات تیراندازی در صفی‌آباد دزفول گفت: ساعت 22:30 جمعه شب سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو بدون پلاک به یکی از تکیه‌های عزاداری در شهرک صفی‌آباد دزفول تیراندازی کردند که دو نفر از عزاداران کشته و 2  نفر دیگر زخمی شدند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: عاملان تیراندازی با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند. وی خاطرنشان کرد: تیم‌های مجربی از کارآگاهان، پلیس آگاهی خوزستان در حال پیگیری موضوع هستند و اگر اطلاعات جدیدی یا دستگیری در این باره روی دهد، به مردم اطلاع داده می‌شود.


Page Generated in 0/0070 sec