printlogo


کد خبر: 147347تاریخ: 1394/7/26 00:00
سلام وطن

 از اول انقلاب اسلامی  تابه‌حال، مرتجعان غرب آسیا و دنیا می‌خواهند ما را غرق کنند اما نخواهند توانست چون
3 اصل «عاشورا – مهدویت - ولایت فقیه» یاور ماست. آن مهماتى که فتنه‌چی‌ها و کاسبان ساکت سال 88 علیه آنها شورش کردند و تا به‌حال نخواستند بگویند که غلط کرده‌اند.
895****0919
 کاسب تحریم آنانی بودند که به بهانه بی‌کیفیتی بنزین داخلی از خارج بنزین وارد کردند، آنهایی بودند که در حین تحریم بنگاه‌های اقتصادی راه انداختند همچون صرافی تا پس از برداشته شدن تحریم میوه آن را بچینند و امثال افرادی هستند که بررسی اموال مسؤولان را ممنوع می‌کنند.
حیدری
 شرکت‌ها و کارخانجات زیر نظر وزارت کار همگی در حال تعطیلی هستند؛ ارج، پارس‌الکتریک، عالم آرا، الکترونیک سیرجان، کارتن البرز، لوازم خانگی قزوین، کفش ملی، جنرال‌الکتریک و.... از وزیر کار درخواست رسیدگی داریم.
تورجی
 هنوز برجام نه به‌ دار است و نه به ‌بار و تحریم‌های ایران لغو نشده است، ایران یک موشک بالستیک با اهداف غیراتمی را آزمایش کرده است، آمریکا و فرانسه که جزو 1+5 هستند سرو صدا راه انداخته‌اند که این خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت است. جواب مسؤولان دولتی نیز این است که خیر، این جزو قطعنامه نیست و این برداشت‌های دوگانه از برجام و قطعنامه حتما در آینده به ضرر ما خواهد بود چون اجراکننده قطعنامه آمریکا و اعضای شورای امنیت هستند و گوش‌شان بدهکار سخنان امثال ظریف نخواهد بود و این همان سوراخ‌هایی است که احتمال گزیده شدنمان از آن می‌رود و رهبری بارها نسبت به آن تذکر دادند اما گوش شنوایی نبود!
حاتمی


Page Generated in 0/0043 sec