printlogo


کد خبر: 147359تاریخ: 1394/7/27 00:00
سرخط خبر

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: تولید هر کیلوگرم شیر 300 تومان برای دامداران زیان به همراه دارد.
 شرکت عمران پرند اعلام کرد: خرید و فروش مسکن‌مهر فقط از طریق سامانه نقل و انتقال مسکن‌مهر مستقر در این شرکت قابل قبول است و شرکت عمران مسؤولیتی در برابر اظهارات و تبلیغات دلالان و افراد مجهول ندارد.
 عبدالناصر همتی، مدیرعامل بانک ملی گفت: اکنون 9 هزار میلیارد تومان کالا در انبارها انباشته شده است و میزان نقدینگی‌ای که در جامعه وارد می‌شود برای به حرکت درآوردن این میزان انباشت کالاست.
 وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند گفت کابینه این کشور قرار است در ماه جاری، پیشنهادات سرمایه‌گذاری به ارزش 20 میلیارد روپیه در بندر چابهار ایران را مورد بررسی قرار دهد.
 براساس مصوبه هیات دولت در اصلاح ماده 11 آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات، مهلت هر بارنامه وارداتی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس ۲۰ روز تعیین شد.
 مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۹۰ درصد روغن‌ زیتون وارداتی بی‌کیفیت است، گفت: برخی روغن زیتون بی‌کیفیت را فله‌ای وارد کرده و با برند داخلی به فروش می‌رسانند.
 رئیس سازمان چای کشور گفت: حدود ۸۵ درصد از چای خشک مصرفی کشور وارداتی است.
 در شهریور امسال تولید وانت باردوی ایران‌خودروی تبریز، وانت مزدای دوکابین گروه بهمن و وانت کاپرای گروه بهمن با افت صددرصدی به صفر کاهش یافت.
 


Page Generated in 0/0056 sec