printlogo


کد خبر: 147378تاریخ: 1394/7/27 00:00
دادستان شهر درباره تیراندازی به عزاداران‌حسینی:
حادثه دزفول امنیتی است

گروه اجتماعی: گزارش پلیس حاکی از امنیتی بودن حادثه تیراندازی به عزاداران در صفی‌آباد دزفول بوده و موضوع فاقد هرگونه انگیزه و جنبه فردی و طایفه‌ای است.
به گزارش«وطن امروز»، احمد قهرمانی دادستان دزفول با بیان این مطلب عنوان کرد: براساس گزارش کلانتری ۱۵ صفی‌آباد و پلیس آگاهی این شهرستان در ساعت ۲۲:۱۵ جمعه‌شب ۲۴ مهر سال جاری یک دستگاه پژو پارس نقره‌ای‌رنگ با پلاک نامشخص حامل 3 نفر ناشناس با سروصورت پوشیده به افرادی که در کنار هیات قمر بنی‌هاشم صفی‌آباد ایستاده بودند، هجوم آورده و با شلیک گلوله اسلحه کلاشنیکف باعث قتل 2 نفر به هویت «بهمن رضایی» و «حسن کریمی یگانه» و جراحت 2 نفر دیگر به هویت «کاظم بختیاری» و «امین جدیدالاسلام» شدند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول با تأکید بر اینکه با استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، موضوع پیگیری می‌شود، تصریح کرد: بدیهی است کشف تمام زوایای موضوع و شناسایی و دستگیری تمام عوامل پیدا و پنهان حادثه، همکاری گسترده و جدی عوامل اطلاعاتی و انتظامی استان را می‌طلبد.
به گفته وی،گزارش پلیس حاکی از امنیتی بودن حادثه تیراندازی به عزاداران در صفی‌آباد دزفول بوده و موضوع فاقد هرگونه انگیزه و جنبه فردی و طایفه‌ای است.


Page Generated in 0/0071 sec