printlogo


کد خبر: 147399تاریخ: 1394/7/27 00:00
اخبار

مکانی یک جلسه محروم شد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دچار محرومیت شد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان انزلی از سری مسابقات جام حذفی که در تاریخ 29 شهریور 94 برگزار شد، نیک‌سیرت، مترجم تیم پرسپولیس بدون توجه به وظایف محوله اقدام به اعتراض مکرر به داور مسابقه کرد که به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. پایان رأفت، مربی تیم ملوان به دلیل نقض مقررات و ورود به زمین بازی به استناد بند 5 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی توبیخ کتبی شد. در این دیدار تماشاگران دو تیم مرتکب تخلفات، فحاشی به داور و تیم مقابل شدند که به استناد ماده 79 آیین‌نامه انضباطی باشگاه‌های پرسپولیس و ملوان انزلی هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس در این دیدار رفتار زننده از خود بروز داد که به همین منظور 2 بار جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شد. پرونده در دعوت نخست به دلیل همراهی وی با تیم‌ملی در خارج از کشور به 19 مهر موکول شد که در این روز هم بدون هیچگونه اطلاعی از حضور در جلسه خودداری کرد. سوشا مکانی به استناد بند 5 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوط در اولین مسابقه رسمی محروم و به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نکونام با شکایت قلعه‌نویی به دادگاه رفت
جلسه‌ رسیدگی به شکایت سرمربی سابق استقلال تهران علیه جواد نکونام، بازیکن سابق این تیم در شعبه 1057 کارکنان دولت تهران برگزار شد. در این جلسه جواد نکونام با عناوین اتهامی وارده در کیفرخواست به دفاع از خود پرداخت و پس از طرح کلیات پرونده و ثبت بخشی از اظهارات طرفین، ادامه رسیدگی به جلسه آتی موکول شد. نکونام به همراه وکیل و یکی از دوستان فو‌تبا‌لی‌اش در دادگاه حضور پیدا کرده بود.  حمید توسلی، وکیل امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره این پرونده اظها‌ر کرد: به‌ هر‌ حال جلسه اول رسیدگی برگزار شد و باید منتظر برگزاری جلسات آتی بود.  وی در پاسخ به این سوال که آیا امیر قلعه‌نویی اعلامی مبنی بر رضایت در این پرونده نداشته‌اند، گفت: تاکنون موکلم اصرار به طی شدن روند حقوقی پرونده داشته‌ و بحثی درباره اعلام رضایت مطرح نکرده است، هرچند طرف مقابل نیز اقدام موثری برای اخذ رضایت انجام نداده‌ است. پس از اظهارات جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم‌ملی در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی علیه امیر قلعه‌نویی، سرمربی سابق استقلال، این مربی شکایتی در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرد که این شعبه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود قرار منع تعقیب صادر و شکایت قلعه‌نویی را رد کرد اما وی به قرار منع تعقیب اعتراض کرد.  
 
برانکو: از اول می‌دانستم همه چیز علیه من است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید انتظار دارد رضا نورمحمدی هم تا انتهای فصل محروم شود. برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانم درباره وضعیت تیمم صحبت کنم. باید فردا بعدازظهر ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا بازیکنی از تیمم محروم می‌شود یا خیر.  او درباره محرومیت سوشا مکانی که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده است گفت: این محرومیت کاملا غیرعادلانه و غیرقانونی اعمال شده است. برای اولین‌بار است که در دنیا یک بازیکن به خاطر یک مساله کوچک دو بار جریمه می‌شود و این بدترین حالت ممکن است. هیچ‌کس تا به حال نبوده که به خاطر یک اتفاق کوچک هم کارت زرد بگیرد و محروم شود و هم بعد از آن کمیته انضباطی او را محروم کند. برانکو ادامه داد: نمی‌دانم باید از چه طریقی اعتراض کنم اما این را می‌دانم که باشگاه و همین طور محمود خوردبین به‌عنوان سرپرست باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضع‌گیری‌ها اقدامی کنند.  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرکت رضا نورمحمدی در پایان دیدار صبا و پرسپولیس هم گفت: رضا نورمحمدی در پایان دیدار ما مقابل صبا درگیری کوچکی با یکی از بازیکنان حریف داشت حال اگر به خاطر این درگیری کوچک او را تا انتهای فصل محروم کنند غافلگیر نمی‌شویم، پس او را هم محروم کنید. برانکو ادامه داد: از ابتدای فصل متوجه شدم همه چیز در فدراسیون فوتبال علیه من است اما واقعیت این است که دود این درگیری‌ها به چشم بازیکنان من می‌رود و باعث می‌شود آنها محروم شوند در نهایت پرسپولیس آسیب ببیند. من هیچ واکنشی نسبت به این اتفاقات ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم.
 


Page Generated in 0/0051 sec