printlogo


کد خبر: 147411تاریخ: 1394/7/27 00:00
سلام وطن

 از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازجمله فرماند‌هان و سربازان پرتوان آن کمال تشکر را داریم که با رونمایی از توانمندی‌های موشکی از جمله شهر زیرزمینی‌شان دلگرم‌مان کردند و ان‌شاءالله تا نابودی رژیم صهیونیستی زمان زیادی نمانده است.
صابریان
  به‌رغم اینکه مترو در تامین بودجه مشکل داشته و شهردار محترم این مورد را بارها توضیح داده‌اند که دولت حقوق خود نسبت به مردم شهر تهران را پرداخت نمی‌کند باید از دولت پاسخ خواست که این همه تدبیر و شعار‌های اقتصادی که می‌دهند چرا عمل نمی‌کنند. شهرداری زحمت ساخت خط 3 مترو را کشیده اما پول تامین و خرید واگن را ندارد تا فاصله زمانی رسیدن قطار را کاهش دهد و این مردم هستند که  باید زمان و وقت خود را از دست بدهند به خاطر بی‌تدبیری دولت.
مسافر
 از صدا‌وسیما درخواست می‌شود تا برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری تلاش جدی کند چراکه این امر در زمان کاهش فرزند بیشتر بود و باید در جهت منویات رهبری این امر صورت بگیرد. دولت نیز مشوق‌های فرزند‌آوری را جدی بگیرد و عملیاتی کند و از فرصت جمعیت جوان بهره ببریم تا به گرفتاری ژاپن و کشورهای پیر دچار نشویم.
نصرالهی
 رئیس‌جمهور در آخرین جلسه شورایعالی فضای مجازی از تسهیل دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خبر داده‌اند اما هیچ راهکاری برای جلوگیری از مفاسد آن ندارند. اخیرا نیز برنامه تلگرام بخش کانال را اضافه کرده است که تعداد زیادی گروه‌های شایعات و محتواهای غیراخلاقی شکل گرفته و در حال انتشار مطالب در بین جوانان هستند. حال چه کسی پاسخگوی این منکرات است؟ آیا رئیس‌جمهور به این موارد هم فکر می‌کنند یا تنها به دنبال بهره‌برداری انتخاباتی هستند؟
هاشمی زاد
 ایران در سوریه شهید می‌دهد و برخی جوانان برای مبارزه با کفر، خودخواسته برای حفاظت از حرم حضرت زینب(س) جان خود را فدا می‌کنند اما در داخل کشور وزیر امور خارجه از  سیاست برد- برد سخن می‌گوید در حالی که اقدامی از ایشان در این جهت ندیده‌ایم. وزیر خارجه آلمان هم که در ایران بود از ایران خواست در موضوع سوریه ورود کند در حالی که ایران حمایت‌هایی که باید را انجام می‌دهد و نیاز به حکم آلمانی‌ها که پشتیبان تروریست‌های سوری هستند، ندارد. جالب است که وزیر امور خارجه هم در قبال سخنان وی موضع‌گیری نمی‌کند!
طاهری


Page Generated in 0/0053 sec