printlogo


کد خبر: 147490تاریخ: 1394/7/29 00:00
سرخط خبر

 دستورالعمل حسابداری کارت اعتباری مرابحه به منظور ایجاد وحدت رویه، شناسایی و ثبت دقیق رویدادهای مالی مربوط و ارتقای شفافیت صورت‌های مالی مؤسسات اعتباری در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ شد.
 بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواست با حمایت از وزیر نفت در مقابل فشار رانت‌خواران مانع کاهش قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی گازی شود.
 جمهوری‌خواهان آمریکا در مجلس نمایندگان و سنا با اعطای مجوز فعالیت دوباره به بانک صادرات- واردات این کشور به‌دلیل نقشی که می‌تواند در تجارت با ایران داشته باشد، مخالفند.
 مرضیه شاهدایی، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: براساس دستورالعمل جدید نهاد ریاست جمهوری در دوران پساتحریم، تخفیف‌های ۲۰ تا ۳۰ درصدی به سرمایه‌گذاران خارجی صنایع پتروشیمی برای فروش گاز تعیین شد.
 محمدرضا ملاصالحی، رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: پیش‌بینی ما این است که در پایان برنامه ششم توسعه، تولید گوشت قرمز به حدود ۹۰۰ هزارتن افزایش یابد. در حال حاضر تولید گوشت قرمز در کشور حدود ۷۸۵  هزار تن برآورد می‌شود، ضمن اینکه سرانه تولید این محصول در کشور حدود ۱۰ کیلوگرم است.
 ستاد هماهنگی امور اقتصادی دولت سیاست‌های اقتصادی دولت برای رویارویی با چالش‌‌های اقتصادی تا پیش از رفع تحریم‌ها را در 33 بند منتشر کرد.
 معاون امور فنی و امور گمرکی در پاسخ به اعتراض وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر واردات ‌گندم از کشورهای غربی با اشاره به مجوز‌های سازمان قرنطینه نباتی تصریح کرد هیچ‌یک از محموله‌های گندم بدون گرفتن مجوز از سازمان‌های مربوط که یکی از آنها قرنطینه نباتی است، ترخیص نشده است.
  محسن صالحی‌نیا، معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پرداخت وام 25 میلیونی خودرو منتظر ابلاغ بانک مرکزی است.
  معاون روابط کار وزیر تعاون با اعلام اینکه نشست کارگروه‌های دستمزد سال ۹۵ آغاز شده است، گفت:  
۹ کارگروه منطقه‌ای در سراسر کشور برای تهیه گزارش‌های میدانی برای ارائه به شورایعالی کار تشکیل شده است.


Page Generated in 0/0057 sec