printlogo


کد خبر: 147511تاریخ: 1394/7/29 00:00
اخبار

نظر پزشکی قانونی درباره مرگ نوروزی
سرپرست دادسرای ویژه قتل تهران گفت: روز گذشته علت مرگ هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد. قاضی محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع تعیین علت مرگ هادی نوروزی خارج از نوبت در دادسرای جنایی مورد رسیدگی قرار گرفت.  وی ادامه داد: براساس نظر پزشکی قانونی، وی به دلیل «مرگ ناگهانی» فوت کرده است. هادی نوروزی، کاپیتان تیم پرسپولیس 9 مهرماه امسال در سن 30 سالگی درگذشت. تعیین علت مرگ وی منوط به نظر پزشکی قانونی بود که روز گذشته نتیجه پزشکی قانونی اعلام شده است.

انریکه: نیمار رهبر بارسا نیست
سرمربی بارسلونا، لیونل مسی را رهبر تیمش معرفی کرد. لوییس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا مقابل
باته بوریسوف بلاروس گفت: تنها یک امتیاز با باته بوریسوف و بایرلورکوزن فاصله داریم. بازی آسانی را پیش‌بینی نمی‌کنیم. برای ارائه یک بازی بهتر تمرکز می‌کنیم و می‌خواهیم از حریفان برتر باشیم.  سرمربی بارسلونا مسؤولیت جدید نیمار را رد کرد و افزود: با تمام توان کار می‌کنیم. رهبر تیم مسی است و به دنبال رهبر جدیدی نیستیم. انریکه درباره وضعیت خط دفاعی بارسلونا گفت: از همه مهم‌تر این است که در طول فصل در تعادل باشیم و ما در تلاشیم بهتر شویم. زمانی که در موقعیت دفاعی قرار می‌گیریم و گلی دریافت می‌کنیم مشکل از خط دفاعی نیست، کل تیم و مربی مقصر هستند. سعی می‌کنیم مشکلات را به صورت گروهی حل کنیم و هر هفته روی این موضوع کار می‌کنیم. فکر می‌کنم در آخرین بازی تا حدی مشکلات‌مان برطرف شده بود.

تاریخ انتخابات ریاست فیفا تغییر نکرد
انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال در همان تاریخ از پیش‌ تعیین‌شده برگزار خواهد شد تا جانشین سپ بلاتر سوییسی مشخص شود. کمیته اجرایی فیفا تایید کرد، انتخابات پیش‌روی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در همان تاریخ از پیش تعیین‌شده در کنگره فوق‌العاده‌ و در تاریخ 26 فوریه 2016
(7 اسفند 94) در شهر زوریخ سوییس با حضور 209 اتحادیه عضو این نهاد برگزار خواهد شد.  بالاترین نهاد فوتبالی جهان پس از رو شدن رسوایی گسترده اداری و مالی اعضای ارشدش در ماه مه ‌(اردیبهشت) و بازداشت شماری از آنها برای تحقیقات بیشتر، تحت‌فشار بی‌سابقه‌ای برای ایجاد اصلاحات است. از آن تاریخ تاکنون هر روز پرونده‌ای جدید از فساد مدیران ارشد فیفا رو می‌شود که تازه‌ترین آن محرومیت 90 روزه سپ بلاتر، رئیس فیفا و میشل پلاتینی، رئیس یوفا و نایب‌رئیس فیفا از هرگونه فعالیت فوتبالی از سوی کمیته اخلاق فیفاست.  براساس گزارش‌های منتشر شده، پلاتینی که پیش از محرومیتش کاندیداتوری خود را برای این انتخابات اعلام کرده بود ممکن است واجد شرایط حضور در این رقابت انتخابی نشود و از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شود.  

پلاتینی: رئال‌مادرید جلویم چک سفید امضا گذاشت
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا با تأکید بر اینکه کمیته اخلاق فیفا در پرونده فساد اداری فدراسیون جهانی فوتبال ‌تر و خشک را با هم سوزانده، گفت فرصت پیوستن به کهکشانی‌ها را داشته است.  میشل پلاتینی، رئیس یوفا که فعالیتش در تمام حوزه‌های مرتبط با فوتبال برای 90 روز به حالت تعلیق درآمده است، حکم صادر شده را ناعادلانه می‌داند. پلاتینی که به دریافت وجه غیرقانونی به مبلغ 2 میلیون یورو از فیفا متهم شده است، در گفت‌و‌گو با نشریه لوموند فرانسه اظهار داشت: چیزی که بیشتر از همه درباره محرومیت موقتم مرا آزار می‌دهد، این است که به من همان نگاهی صورت می‌گیرد که به دیگران (متهمان دیگر پرونده فساد فیفا). اینکه مرا هم به این منجلاب کشانده‌اند شرم‌آور است. پلاتینی در ادامه با اشاره به این موضوع که رسانه‌‌ای شدن موضوع واریز 2 میلیون یورو به حساب وی از سوی فیفا، ممکن است توطئه‌ای از سوی دار و دسته بلاتر برای نابود کردن اعتبار وی بوده باشد، تأکید کرد: شاید آنها می‌خواهند مرگ سیاسی مرا رقم بزنند. پلاتینی با تأکید براینکه به رقم پیشنهاد شده از سوی بلاتر توجه نداشته است، ادعای جالبی انجام داد. وی گفت: سال 1992 که هدایت تیم‌ملی فرانسه را برعهده داشتم، برای قبول هدایت رئال‌مادرید چکی جلوی من گذاشته شد که هر تعداد صفر که دلم می‌خواست می‌توانستم جلوی رقمش بگذارم.


Page Generated in 0/0076 sec