printlogo


کد خبر: 147520تاریخ: 1394/7/29 00:00
سلام وطن

  ظاهرا باید همان‌طور که برای تخلف رانندگی دوربین گذاشته شده و همه رانندگان هم از هراس 100 هزار تومان جریمه حتی اگر چند دقیقه هم طول بکشد از چراغ قرمز عبور نمی‌کنند، باید در همه ادارات و دستگاه‌ها هم این کار انجام شود. سوای تخلفات احتمالی برخی کارکنان متخلف، برخی نیز صرفا برای اینکه حوصله انجام کاری را در موعدی که باید انجام دهند، ندارند، ارباب‌رجوع را پاس می‌دهند یا سر کار می‌گذارند یا با آنکه همان موقع می‌شود کار او را راه انداخت، می‌گویند برو چند روز دیگر بیا و... با گذاشتن دوربین ظاهرا این مورد هم رفع می‌شود و البته باید تأسف خورد از اینکه به خاطر خدا یا شرع یا انسانیت و شعور خودمان، کار خلاف یا تنبلی را ترک نمی‌کنیم ولی به‌خاطر وجود یک دوربین کارمان را درست انجام می‌دهیم.
غلامی
  مسؤولان محترم دولت و نمایندگان گرامی مجلس! آیا وقتی کسی از دریافت یارانه خودش انصراف نداده باید وی را از دریافت آن که حقش هم هست، انصرافش داد و او را حذف کرد؟
رحمتی‌پور
  آیا تک‌نرخی کردن بنزین برای حمایت از ثروتمندان و فشار به مردم محروم و همچنین تشویق مردم به مصرف بیشتر بوده است؟ نتیجه‌اش که همینی که عرض می‌کنم شده است. حذف کارت سوخت اشتباهی بزرگ از سوی دولت محترم بود و البته بدون کارشناسی!
یک هموطن
  یکی از اقدامات جالب دستگاه دیپلماسی ما که خیلی هم خودشان را قبول دارند و یکسره در حال نوشابه باز کردن برای یکدیگرند، دعوت از وزرای خارجه برخی کشورها برای بررسی بحران سوریه بود در غیاب نمایندگان خود دولت سوریه(!) اینها واقعاً دیپلماتند؟ آیا واقعا از آداب دیپلماسی سر در نمی‌آورند که چنین گاف‌هایی می‌دهند یا خودشان را اینگونه نشان می‌دهند؟! خیلی برایم جای سوال است و دوست دارم بدانم دلیل دعوت نکردن از دولت سوریه برای حضور در کنفرانس مقدماتی مونیخ در تهران چه بود؟! حالا روسیه را هم که الان خودش برای مبارزه با تروریسم مستقیم وارد عمل شده و دارد دمار از روزگار تروریست‌ها از لحاظ فیزیکی و حامیان غربی – ترکی – عربی‌شان از نظر روحی با تحقیر آنها درمی‌آورد در نظر نگیریم، از دولت قانونی و مستقر دمشق نباید دعوت کنند؟!
تاج‌الدین


Page Generated in 0/0066 sec