printlogo


کد خبر: 147561تاریخ: 1394/7/30 00:00
نگاهی کوتاه به مهم‌ترین رویدادهای حوادثی در هفته‌ای که گذشت
کشف 93 بسته تریاک از معده یک قاچاقچی!

گروه اجتماعی: از همان ابتدا که روزنامه‌ها شروع به رصد اخبار و دادن تنوع به بخش‌های گوناگون خبری خود کردند، یک بخش مخاطبان زیاد و متنوعی داشته و دارد، این بخش همان اخبار مربوط به حوادث و موضوعات پیرامون اینگونه رویداد‌هاست. حوادث همواره برای عموم جامعه جذاب بوده است  و اشخاص، گروه‌ها و طیف‌های گوناگون جامعه همواره به دنبال رصد وقایع و رویداد‌های روز و حتی در مواردی پیگیری اینگونه اخبار بوده و هستند.  به همین دلیل در راستای احترام به نظر و دیدگاه مخاطبان عزیز و فهیم روزنامه «وطن امروز»، تصمیم گرفته شد از این پس در پایان هر هفته مهم‌ترین و جذاب‌ترین اخبار مربوط به حوادث که از ابتدای هفته اتفاق افتاده در یک بسته خبری مورد نقد و بررسی قرار گیرد و جزئیات بیشتر و کامل‌تری از نوع حادثه، علل و عوامل آن و همچنین سرانجام یک رویداد از این طریق در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
زورگیری با 206 سفید
زورگیر شیطان‌صفت که با یک دستگاه خودروی پژو 206 سفید رنگ از زنان جوان زورگیری می‌کرد توسط مأموران پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد. در 18 شهریور سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 151 یافت‌آباد به مأموران اعلام کرد توسط سرنشین یک دستگاه سواری پژو 206 سفید رنگ، مورد زورگیری و سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته است. با بررسی چگونگی حادثه معلوم شد فرد زورگیر افراد دیگری را هم به چنین شیوه‌ای مورد سرقت و آزار و اذیت قرار داده است. با توجه به اظهارات شکات و شناسایی شماره پلاک خودروی 206، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به نام «مهدی- ج»
(30 ساله)، متأهل و دارای سوابق متعدد کیفری به اتهام ارتکاب جرائم گوناگون شدند. سرهنگ کارآگاه نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده به فارس بیان داشت: مجرم پس از اینکه مشاهده کرد اسناد قابل توجهی علیه وی وجود دارد  اعتراف کرد.
تصادف مرگبار در جاده قم-تهران
یکی از حوادث تلخ هفته جاری تصادف مرگبار یک دستگاه مینی‌بوس بود. معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به وقوع تصادف در جاده تهران- قم گفت: یک دستگاه مینی‌بوس حامل اتباع خارجی که از روستای دشت‌احمد در حال عزیمت به قم بود با کامیون ایسوزو برخورد شدید کرد و سپس یک دستگاه خودروی پیکان از پشت با مینی‌بوس برخورد کرده است. وی با بیان اینکه در این تصادف ۲۰ نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر در این سانحه مجروح شدند که حال همگی وخیم گزارش شده است.
جرثقیل خوش‌شانس خیام
یک جرثقیل ساختمانی روز شنبه در خیابان خیام سقوط کرد و یکی از خبرهای حادثه‌ای هفته را رقم زد. این حادثه در ساعت 6 بامداد اتفاق افتاد که باعث انسداد مسیر جنوب به شمال خیابان خیام از خیابان فیاض بخش به سمت شمال شد. به گزارش ایرنا سید جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت 3 بامداد روی داد، عنوان کرد این جرثقیل روی ساختمان 10 طبقه مستقر بوده و بخش گردون آن به علل نامشخصی روی سقف این ساختمان سقوط کرده است.
دوباره قتل شیشه‌ای
ساعت 22 روز دوشنبه ماموران کلانتری 153 در تماس با بیمارستان شهدای یافت‌آباد از جریان مرگ دختر جوانی بر اثر اصابت چاقو خبر دادند. با حضور تیم جنایی تحقیقات از خانواده دختر 28 ساله به نام آتنا آغاز شد. به‌گزارش جام جم آنلاین، مادر دختر جوان در تحقیقات مدعی شد قتل به دست پسر کوچک‌ترش به نام مرتضی رخ داده است. وی درباره نحوه قتل گفته است: پسرم به موادمخدر شیشه اعتیاد داشت برای همین وی را در کمپ ترک اعتیاد بستری کردیم تا مواد را ترک کند اما حالا دست به چنین جنایتی زده است.
معده یا انبار تریاک
از دیگر موضوعاتی که طی هفته جاری خبرساز شد ماجرای کشف موادمخدر در معده یک قاچاقچی بود. سرهنگ سیدرضا صادقیان، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در این‌باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس مسافری ولوو مسیر یزد - تهران را برای بازرسی متوقف کردند. صادقیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس عنوان کرد: در بازرسی‌ای که ماموران پلیس از مسافران اتوبوس داشتند متوجه رفتار مشکوک یکی از مسافران اتوبوس شدند که به همین منظور وی را برای بازرسی بیشتر به اداره پلیس منتقل کردند. به گفته وی در بازرسی از این مسافر، تریاک به‌صورت جاساز بلع و انباری در 93 بسته از داخل معده متهم کشف و ضبط شد.


Page Generated in 0/0074 sec