printlogo


کد خبر: 147576تاریخ: 1394/7/30 00:00
جلالی برکنار می‌شود تا نکونام روی نیمکت بنشیند؟
زلزله احتمالی در سایپا

پس از شکست تیم فوتبال سایپا برابر تراکتورسازی گمانه‌زنی‌ها برای تغییرات در کادر فنی این تیم آغاز شد. این در حالی است که مسؤولان باشگاه قبل از این دیدار به مجید جلالی اولتیماتوم آخر را داده بودند. نارنجی‌پوشان تهرانی پس از چند سال حضور در استان البرز در ابتدای فصل پانزدهم مجددا به تهران بازگشتند تا شاید با استفاده از امکانات بهتر پایتخت بتوانند خود را به عنوان یک مدعی مطرح کنند. مجید جلالی نیز که ابتدای فصل نقل‌وانتقالات حضورش در جمع نارنجی‌های تهران خیلی مشخص نبود بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان در این تیم ماندنی شد تا هدایت سایپا را در لیگ پانزدهم برعهده داشته باشد. او در مصاحبه‌هایش عنوان کرد سایپا یکی از مدعیان این فصل خواهد بود اما با گذشت 9 هفته از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر این تیم با 4 شکست، 4 پیروزی و یک تساوی
13 امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. شاید در مقایسه با برخی تیم‌های دیگر این تیم نتایج بدی نگرفته است اما شاید با توجه به انتظاری که مسؤولان باشگاه داشتند قرار گرفتن در رده هفتم چندان منطقی و مورد قبول نباشد. این تیم در هفته نهم لیگ روز سه‌شنبه در تبریز برابر تراکتورسازی شکست خورد تا گمانه‌زنی‌ها برای تغییر در کادر فنی نارنجی‌پوشان آغاز شود. در این‌باره گفته می‌شود مسؤولان باشگاه سایپا قبل از دیدار برابر تراکتورسازی به مجید جلالی آخرین اولتیماتوم را داده بودند. شکست برابر تراکتورسازی عملا فضا را برای ایجاد تغییرات در کادر فنی باز کرد و حالا مسؤولان باشگاه در اندیشه ایجاد تغییرات در کادر فنی هستند تا شاید بتوانند تیم را از وضعیت فعلی خارج کنند. از روز سه‌شنبه  تاکنون گزینه‌های زیادی برای جانشینی مجید جلالی مطرح شده است. از امیر قلعه‌نویی گرفته تا افشین قطبی و چند مربی دیگر که تیم ندارند و منتظرند تا نیمکتی خالی شود و روی آن بنشینند. با این حال سایپا خیلی به گزینه‌های بیرون از مجموعه خودش فکر نمی‌کند و به دنبال یک انتخاب خانگی است. به گفته یکی از نزدیکان باشگاه سایپا احتمال اینکه جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود بسیار زیاد است. جواد نکونام که نامش برای حضور در کادر فنی تیم‌ملی فوتبال ایران نیز مطرح شده بود، حالا جدی‌ترین گزینه برای هدایت سایپا و جانشینی جلالی است. بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران و تیم اوساسونای اسپانیا حتی هفته گذشته در یک دوره کلاس مربیگری نیز شرکت کرده است. به گفته یکی از نزدیکان باشگاه سایپا، در صورتی که وی به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان انتخاب شود دیگر بازی نخواهد کرد و اینکه به عنوان بازیکن - مربی فعالیت کند بعید است.
پاسخ پرابهام مدیر‌عامل سایپا
مدیر‌عامل سایپا می‌گوید جلسه‌ای را با مجید جلالی برگزار خواهد کرد. بیت‌الله رضایی، مدیر‌عامل سایپا در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد مجید جلالی قرار است از هدایت نارنجی‌پوشان برکنار شود، گفت: من هم شب گذشته (سه‌شنبه) این خبر را در چند رسانه دیدم اما باید بگویم که فعلا تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم و قرار است بعد از جلسه‌ای که با کادر فنی داشته‌ باشیم، مسائل مختلف را بررسی کنیم. ما بعد از همه بازی‌های‌مان جلسه‌ای را با کادر فنی برگزار می‌کنیم و این چیز جدیدی نیست. او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش در ر‌قا‌بت‌های لیگ برتر رضایت دارد یا نه، بیا‌ن‌ کرد: واقعیت این است که از اینکه سایپا در رده هفتم جدول رده‌بندی است، رضایت ندارم. یعنی فکر نمی‌کنم هیچ مدیرعاملی از قرار گرفتن تیمش در این رده خوشحال باشد. در پایان فصل گذشته حدود 30 درصد مطالبات بازیکنان سایپا پرداخت شده بود ولی امسال من پیش از آغاز فصل حدود بیست‌وچند درصد از تعهدات را پرداخت کرده‌ام. تلاش‌های زیادی را انجام داده‌ایم و به نظرم بهتر است که دیگران درباره عملکرد ما قضاوت کنند. مدیر‌عامل سایپا در پایان و در پاسخ به این سوال که وضعیت میداوودی به کجا رسید، بیا‌ن‌ کرد: این بازیکن واقعا حیف است که بازی نکند. به دنبال مقصر نیستم ولی باید جلسه‌ای برگزار کنیم و تکلیف او را روشن کنیم. از طرفی اینکه می‌گویند او از تیم‌های زیادی از جمله استقلال پیشنهاد دارد، باید بگویم هیچ باشگاهی تا به امروز درخواستی جهت جذب میداوودی به ما نداده است.


Page Generated in 0/0073 sec