printlogo


کد خبر: 147593تاریخ: 1394/7/30 00:00
سلام وطن

 مگر فرزندان عالم و انقلابی این ملت در صنایع موشکی و نانو و سلول‌های بنیادی و دانش هسته‌ای با روحیه جهادی همه سدهای تحریم را نشکستند؟ این آقایان دولتی تا وقتی که اتکا به بیگانه و اجنبی دارند برای مملکت هیچ‌کاری نمی‌کنند و باور ندارند که حضرت امام فرمودند «ما می‌توانیم». در نامه رهبری نیز که دیروز منتشر شد بر این اصل تکیه شده است.
صادقی

 مربی خارجی چه گلی سر ورزش ما زده که مدیر خارجی بخواهد بزند، ضمنا این فرمایش آقای وزیر صنعت که گفتند مدیر خارجی باید بیاوریم 100 درصد با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد، همچنین باید به آقای وزیر گفت یه سوزن به خودتان یه جوالدوز به دیگران، اول وزیر خارجی بیاوریم!
مهران

 دشمنان قسم‌خورده این ملت و کشور بدانند، تا زمانی که 3 عامل شهدا،  رهبری و مردم فهیم ایران که نشان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، وجود دارند، با تمام قدرت در مقابل خواسته‌های نامشروع آنان ایستاده‌ایم.
یونس‌زاده

 تمام خواسته‌های حقوقی مردم که در
۲ سال مذاکره و بررسی گفتند مد نظر داشتیم یا گفتند صحبت‌های آقا شفاف نیست، در ۹ بند آماده و شفاف برای اجرا از سوی رهبر انقلاب منتشر شد. آیا باز هم اهمال خواهیم دید؟
523****0919

 خدا سایه رهبر انقلاب را بر سر ما حفظ کند که لحظه‌ای اجازه خروج از خط قرمزها را به هیچکس در هیچ لباسی نمی‌دهند. ان‌شاءالله بتوانیم سرباز قابلی برایشان باشیم. دیروز با خواندن نامه رهبر انقلاب جان دوباره گرفتیم.
سعیدی‌فر از تهران

 لطفا بنویسید و به جوان‌ها بگویید که احترام پدر و مادر خود را داشته باشند، بزرگ‌ترها هم به حرف‌های جوانان گوش دهند با تعامل و صحبت خیلی از مشکلات حل می‌شود. فرزندان نیاز به محبت پدر و مادر دارند.
صمدی


Page Generated in 0/0069 sec