printlogo


کد خبر: 147639تاریخ: 1394/8/3 00:00
سلام وطن

 سال‌ها پیش جریانی به راه افتاد و شروع به شوخی با جایگاه روحانیت که مردم حساسیت به آنها داشتند کرد تا حساسیت مردم را نسبت به روحانیت کم کند، بعد از مدتی دیدیم سال‌های گذشته کار به جایی رسید که به ساحت ائمه و امامان علیه‌السلام پرداختند همچون اقداماتی که علیه امام هادی(ع) صورت گرفت.
امروز این جریان سراغ عزای امام حسین(ع) که شریان اصلی شیعه است رفته و با پیام‌هایی درباره ندادن نذری یا پول ندادن به مداح و خرج آن در راه کمک به فقرا درصدد این هستند تا شعائر حسینی را کمرنگ کنند و عزاداران باشعور و شور را دلسرد و خانه‌نشین کنند تا بتوانند بیش از پیش با نبودن شیعه‌های واقعی در میدان، عزاداری‌های بدعتی شیعه‌های انگلیسی را در رسانه‌هایشان نشر دهند. اگر امروز جلوی این جریان ایستادگی نکنیم بعید نیست در آینده سراغ شوخی و تمسخر غدیر و کوچه بنی‌هاشم هم بروند.
 علی سلیمانی
  سلام بر حسین(ع) و یارانش! سلام بر عاشورای سال57 که رسواگر سلطنت طاغوت شد! سلام بر عاشورای سال88 که رسواگر فتنه‌گران شد! سلام بر عاشورای امسال که رسواگر خط نفوذ، استحاله و تحریف توسط دوستان نادان و دشمنان داناست!
سلام بر هر عاشورا که هر روز عاشوراست!
114****0912
  چیزی که می‌توان از آن نگران بود هدف‌ فرهنگی بعضی از شبکه‌های ماهواره‌ای است که متاسفانه عده‌ای با ترویج فحشا و عده‌ای با ترویج عقاید لاییکی توانستند فضای عقیده و روان جامعه را تغییر دهند. از مسؤولان خواهشمندیم در راستای کنترل آنها چاره‌اندیشی و اقدام کنند.
خلیل‌الله بلوچی از ایرانشهر
 سلام امیدوارم مسؤولان تذکرات رهبر انقلاب را  این دفعه جدی بگیرند و مثل خطوط قرمزی که آقا بارها در زمان مذاکره تاکید کردند و مورد برخی کم‌توجهی‌ها قرار گرفت، نشود!
818****0901

 


Page Generated in 0/0055 sec