printlogo


کد خبر: 147688تاریخ: 1394/8/4 00:00
اخبار

مهاجم پرسپولیس جدا می‌شود
مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران را ترک می‌کند. فدراسیون فوتبال هندوراس با ارسال دعوتنامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان حضور جری بنگستون در اردوی تیم‌ملی این کشور شده است. رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در منطقه کونکاکاف از روز 13 نوامبر (22 آبان) آغاز می‌شود و تیم‌ملی هندوراس در این تاریخ در کانادا میهمان تیم‌ملی این کشور خواهد بود. دومین بازی این تیم در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) مقابل مکزیک است که این بازی در هندوراس برگزار می‌شود. نکته قابل توجه اینکه قرار است سازمان لیگ بعد از هفته یازدهم لیگ‌ برتر، مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را برگزار کند و پرسپولیس در حالی در این مرحله میهمان تیم ذوب‌آهن است که مهدی طارمی و سوشا مکانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد از همین رو احتمالا بنگستون بعد از بازی ذوب‌آهن- پرسپولیس راهی کانادا خواهد شد.

یک تاجر آفریقایی نامزد انتخابات ریاست فیفا
تاجر و سیاستمدار سرشناس اهل آفریقا، نامزدی خود را به صورت رسمی برای انتخابات ریاست فیفا که قرار است در ماه فوریه برگزار شود، اعلام کرد. به نقل از سایت الکاس قطر، تا انتخابات ریاست فیفا روزهای زیادی باقی نمانده است اما هنوز افرادی هستند که می‌خواهند خود را برای نشستن بر کرسی فیفا نامزد کنند. توکیو سیکسویل تاجر و سیاستمدار سرشناس اهل آفریقای جنوبی، اسم جدیدی است که رسما اعلام کرد در انتخابات آینده فیفا شرکت خواهد کرد.  سخنگوی این سیاستمدار در گفت‌و‌گویی که با رویترز داشت، تاکید کرد: سیکسویل نامزد آفریقا جنوبی است و امیدواریم کل قاره آفریقا از او حمایت کنند. فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در توئیتر اعلام کرد در انتخابات ریاست فیفا از سیکسویل حمایت خواهد کرد.  قرار است انتخابات ریاست فیفا در ماه فوریه آینده برگزار شود.

ریوالدو باید به ایران بازگردد
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه پرونده ریوالدو بدون مشکل بوده است، گفت: اگر این بازیکن برای اثبات ادعای خود به ایران بازنگردد با فیفا مکاتبه خواهیم کرد. رضا حسنی‌خو درباره وضعیت پرونده ریوالدو، بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: ما تمام جوانب این پرونده را بررسی کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مبلغ ۸۰ هزار دلار تحویل مدیر برنامه‌های وی شده و رسید آن نیز موجود است. از نظر ما این پرونده مشکلی ندارد و باشگاه از ریوالدو خواسته به ایران بازگردد.  حراست فدراسیون فوتبال و شخص افشارزاده هم تاکید بر حضور ریوالدو در ایران را دارند. وی افزود: در بحث مظلومی هیچ اتهامی متوجه وی نیست و کل مبلغ ۸۰ هزار دلار پرداخت شده و برای همین پرونده بسته شده است اما درباره ۳۰ هزار دلاری که ریوالدو می‌گوید باید بیاید و آن را ثابت کند چرا که امضا و اثر انگشت وی روی رسید وجود دارد که مبلغ ۸۰ هزار دلار را دریافت کرده است. اگر ریوالدو به ایران بازنگردد ما با فدراسیون برزیل و فیفا در این باره مکاتبه خواهیم کرد.  مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگوی خود با رادیو ادامه داد: باشگاه باید در این باره دقت بیشتری به خرج می‌داد.  

اسدی در فدراسیون ماندنی شد
دبیرکل فدراسیون فوتبال انصرافش از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی- ورزشی را اعلام کرد. علیرضا اسدی در خصوص انصراف از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی- ورزشی، گفت: ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که به من لطف داشته و مشاوره‌هایی را در این زمینه به من ارائه کردند انصراف خود را از حضور در فدراسیون پزشکی- ورزشی اعلام می‌کنم.  وی افزود: فعالیت‌ها و وظایفم در فدراسیون فوتبال و مسؤولیت‌هایی که در این زمینه برعهده من قرار دارد، باعث شده از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی- ورزشی انصراف دهم.

کواچ سه‌شنبه در تهران
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران بامداد سه‌شنبه برای ارائه گزارش آسیب‌شناسی خود و شرکت در نشست خبری به تهران می‌آید.  براساس تصمیم هیات رئیسه فدراسیون والیبال ادامه همکاری با اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم‌ملی منوط به مذاکره محمدرضا داورزنی با این سرمربی صربستانی شد. بوبان بامداد سه‌شنبه از طریق فرودگاه امام‌خمینی(ره) وارد تهران می‌شود و صبح همان روز در جلسه‌ای با حضور مسؤولان فدراسیون گزارش آسیب‌شناسی خود را از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۵ ارائه خواهد کرد.
 


Page Generated in 0/0053 sec