printlogo


کد خبر: 147696تاریخ: 1394/8/4 00:00
سلام وطن

  چرا ورزشکارهای فراری از خدمت اجازه دارند در تیم‌های باشگاهی بازی کنند؟ قانون باید برای همه یکسان باشد و این کار موجب می‌شود مردم به قانون و اجرای آن
بدگمان شوند.
محمدی

  با وجود تذکرات رهبری درباره نفوذی‌ها شاهد حضور جک استراو، وزیر اسبق خارجه روباه پیر یا همان انگلیس در ایران به عنوان توریست هستیم! اما یک توریست در جلسات سیاسی چه کار می‌کند؟! قطعا هدفی شوم از این اقدامات دارد که جا دارد مسؤولان امنیتی برخورد درخور توجه با این قبیل اقدامات داشته باشند. کسی که از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و تنها حکومت شیعی جهان کوتاهی نکرده چطور می‌تواند بدون قصد و نیت پلیدی در حال چرخیدن در ایران عزیز باشد؟
سلیمانی

  شهرداری منطقه 11 بویژه در خیابان ولیعصر(عج)  با کمال تعجب در ایام محرم که زباله‌های بسیاری از پسماند‌های نذری‌ها وجود  دارد سطل‌های خیابان را جمع‌آوری کرده بود و مردم زباله‌ها را در سر کوچه‌ها انباشته می‌کردند که از این طریق خواستم اطلاع دهم برای پاکیزه شدن شهر باید تعداد سطل‌ها بیشتر شود نه آنکه همان تعداد هم برداشته شود! جوی‌های خیابان ولیعصر از موش پر شده است. این اقدام در حول و حوش میدان منیریه نیز به چشم می‌خورد. با این وجود از رفتگران زحمتکش این منطقه تشکر می‌کنم.
ارشدی

  وزیر ارتباطات دیروز از استفاده حدود 14 میلیون ایرانی از اپلیکیشن تلگرام در فضای مجازی خبر داد که این بسیار حائز اهمیت است. از یک سو جای خالی و کم‌کاری این وزارتخانه برای حمایت از ساخت یک نرم‌افزار ایرانی مشابه را نشان داد و از یک سو وجود محیطی بی‌ در و پیکر و بدون نظارت که انواع و اقسام شایعات، اخبار کذب، تصاویر مستهجن و... در آن میان جوانان رد و بدل می‌شود و دست بسته دولت در کنترل آن که موجب آسیب‌های زیاد اجتماعی خواهد شد!
رسول بیگرلی
 


Page Generated in 0/0053 sec