printlogo


کد خبر: 147720تاریخ: 1394/8/4 00:00
سرخط خبر

 سازمان کنفرانس اسلامی کل دارایی‌های اسلامی در جهان را 2 تریلیون دلار اعلام کرد و از سهم 40 درصدی ایران به عنوان بزرگ‌ترین دارنده دارایی‌های اسلامی در جهان خبر داد.
 مجتبی خسروتاج، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت از امکانپذیری صدور یک‌روزه جواز تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.
 روزانه 392 هزار مترمکعب از حجم آب تصفیه شده که در شبکه مصرف شهر تهران تزریق می‌شود، پیش از رسیدن به دست مصرف‌کننده در خطوط لوله توزیع آب هدر می‌رود.
 محمد اکبرنیا، مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار گفت: در 6 ماه اول امسال حدود 85 هزار نفر از طریق کاریابی‌ها جذب بازار کار شده‌‌اند.
 معاون وزیر نیرو گفت: به‌دلیل منع استفاده از سوخت مایع از سوی سازمان محیط‌زیست و مراجع قضایی امکان استفاده از این سوخت وجود ندارد.
  امیرحسین قاضی‌زاده،‌ عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: دارایی‌هایی که مؤسسه میزان دارد به اندازه‌ای هست که بتواند از عهده بازپرداخت دیون خود برآید.
 براساس اسناد ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور، شرکت منتسب به فست‌فود آمریکایی KFC با عنوان «کی‌اف‌سی حلال ایرانیان» در ایران مجوز فعالیت گرفت. در آگهی تاسیس این شرکت، موضوع فعالیت به این صورت آورده شده است: تهیه، توزیع و بسته‌بندی انواع مواد غذایی آماده و نیمه‌آماده، انواع  پودرسوخاری، سس، سالاد، راه‌اندازی و تأسیس رستوران‌های زنجیره‌ای، دریافت و اعطای نمایندگی ثبت شده است.
 امیرحسین زمانی‌نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت از احتمال حضور شرکت‌های آمریکایی در کنفرانس معرفی قراردادهای جدید نفتی در تهران خبر داد و گفت: تا 2 ماه آینده تحریم‌های نفتی ایران به‌طور کامل لغو خواهد شد.
 نادعلی اسماعیلی‌دهج با حکم رئیس‌جمهور به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب شد.
 رکن‌الدین جوادی، معاون وزیر نفت با بیان اینکه ایران فعلا برنامه‌ای برای ساخت خطوط لوله انتقال و صادرات گاز به اروپا ندارد، اعلام کرد: بزودی ایران عضو باشگاه تولیدکنندگان و صادرکنندگان LNG جهان خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0571 sec