printlogo


کد خبر: 147750تاریخ: 1394/8/5 00:00
سلام وطن

 بعد از انتشار نامه رهبری در رسانه‌ها و اطلاع عموم درباره برجام و قبول مشروط آن طبیعی است نظر ایشان فصل‌الخطاب باشد و دولت باید این نامه را محور کار آینده خود قرار داده و بیش از این به غرب خوشبین نباشد.
رازگردانی
 به دولتمردان بگویید اقتصاد کشور به مسائل هسته‌ای گره نخورده است. متأسفانه عده‌ای با حرف‌های غلط و ایجاد توقع زیاد، القا می‌کنند که برجام در مشکلات ملت گشایش ایجاد می‌کند اما باید گفت که ایران باید روی پای خود بایستد و با اقتصاد مقاومتی فارغ از برجام مشکلات را حل کند.
240****0912
 متأسفانه هر روز که می‌گذرد، زخم جدیدی از عربستان به اسلام می‌خورد. هنوز مصیبت کشتار هزاران نفر حاجی در فاجعه منا کم نشده که خبرهای دیگری از بمباران یمن یا اعدام  شیخ نمر که با هماهنگی‌های آل‌سعود انجام می‌شود به گوش می‌رسد. خدا شر خاندان آل‌سعود را از سر مسلمین کم کند.
جعفری
 مردم با ایمان و محکم ایران در ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) نشان دادند که گفتمان ملت ما، گفتمان عزت و ذلت‌ناپذیری است. «هیهات منا الذله»
حیدریان
 درباره وعده وامی که دولت جهت خروج خودروسازان از بحران داده؛ مگر
می‌شود 25 میلیون بگیری و 40 میلیون برگردانی؟! مگر می‌شود برای یک خودرو ماهی حدوداً 500 هزارتومان قسط بدهی؟! تازه هزینه بنزین و بیمه و تعمیرات را هم باید حساب کرد.
یک هموطن
 مردم ایران بار دیگر نشان دادند مشکلات، گرانی و... هرگز موجب نخواهد شد لحظه‌ای از انقلاب دست بردارند. مسؤولان اجرایی نیز باید در مقابل این صداقت و وفاداری ملت تلاش‌شان را بیشتر کنند.
الماسی


Page Generated in 0/0040 sec