printlogo


کد خبر: 147763تاریخ: 1394/8/5 00:00
اخبار

چفیه گوچی پس از اخراج مربی اسرائیلی
قوچان‌نژاد پس از اخراج مربی اسرائیلی چارلتون ابراز خوشحالی کرد. در چارچوب هفته سیزدهم از لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ عصر روز (شنبه) تیم چارلتون آتلتیک در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب براتفورد شد. پس از این شکست خانگی و سقوط به رده بیست و دوم مدیران چارلتون تصمیم به اخراج گای لوزون، مربی اسرائیلی چارلتون گرفتند. بعد از اخراج لوزون قوچان‌نژاد عکسی با چفیه فلسطینی در اینستاگرامش منتشر کرد و به نوعی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد. سران این باشگاه حالا تایید کردند به طور موقت هدایت تیم خود را به کارل فرایه بلژیکی، سرمربی فصل گذشته «هامه» دسته سومی بلژیک سپرده‌اند. با توجه به اینکه رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی چارلتون سابقه بازی در تیم‌های بلژیکی سن‌ترویدن و استاندارد لیژ را دارد، شاید این تغییر مربی به سود او باشد.

علت اهدای خون کریس رونالدو پسر کی‌روش است!
کریس رونالدو از دلایلش برای پیوستن به کمپین اهدای خون می‌گوید. او پسر کی‌روش را مهم‌ترین انگیزه‌اش برای انجام این‌کار می‌داند. به گزارش شفقنا ورزشی، کریستیانو رونالدو که به عنوان اولین سفیر اهدای خون کلینیک جهانی «Abbott» برگزیده شده است تا در اجرای پروسه «Be the1» با این کلینیک همکاری کرده و جوانان را در سراسر جهان به این عمل تشویق کند، روز جمعه با حضور در این کلینیک ضمن اهدای خون و دیدار با کودکان بیمار و نیازمند خون از انگیزه‌های خود برای حضور در این پروسه سخن گفت. رونالدو ضمن تشویق همه مردم به اهدای خون درباره حضورش در این پروسه گفت: همکاری با
Abbott فوق‌العاده است. آنها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند که من سعی می‌کنم به آنها در این راه کمک کنم. اهدای خون به من حس خوبی می‌دهد و از همه آنهایی که تاکنون این کار را انجام نداده‌اند، دعوت می‌کنم برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنند چراکه من هم در گذشته چیز زیادی از فواید آن نمی‌دانستم اما پس از آگاهی از نقش اهدای خون در نجات جان میلیون‌ها نفر بویژه کودکان از اهدای خون لذت می‌برم. من اولین بار زمانی که پسر کارلوس کی‌روش با مشکلی روبه‌رو شد با تمام تیم برای اهدای خون به بیمارستان رفتم و در بیمارستان لیسبون با انسان‌های ضعیف بسیاری که نیاز به خون داشتند روبه‌رو شدم. شرایط پسر کی‌روش یکی از بزرگ‌ترین دلایل پیوستن من به کمپین اهدای خون بود و از آن پس تاکنون همواره برای اهدای خون پیش‌قدم بوده‌ام. آرزو می‌کنم همواره همه کودکان سلامت باشند اما ما هرگز نمی‌دانیم قرار است در آینده چه اتفاقی برای بچه‌های خودمان بیفتد. ما از فردا خبر نداریم. من حالا می‌دانم که هر بار اهدای خون در مواقع اضطراری می‌تواند جان 3 نفر را انجام دهد و به همین دلیل با آبوت برای آگاه کردن مردم به اهمیت اهدای خون و تشویق مردم سراسر جهان به این عمل و تبدیل شدن به اهداکنندگان مادام‌العمر همکاری خواهم کرد.

استقلال با گلباران سپاهان به استقبال داربی رفت
تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل سپاهان به برتری برسد و با روحیه بالا به استقبال داربی سرخابی برود. دیدار آغازین هفته دهم لیگ برتر بین تیم‌های سپاهان و استقلال که از ساعت 15 دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد با برتری
3 بر صفر استقلال به پایان رسید. فرشید اسماعیلی در دقیقه 6 بازی، جابر انصاری در دقیقه 53 و بهنام برزای در دقیقه 77 گل‌های استقلال را وارد دروازه سپاهان کردند تا علاوه بر رقم زدن پیروزی 3 بر صفر تیم‌شان، اولین گل‌های فصل خود را در لیگ برتر برای استقلال به ثمر برسانند. شهاب گردان، هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، حبیب گردانی، حسین فاضلی، محمد روشندل، رسول نویدکیا، علی کریمی، فوضیل موسی‌اف و مهدی شریفی 11 بازیکن اصلی سپاهان هستند که از ابتدا در ترکیب تیم‌شان قرار گرفتند. برای استقلال هم در این بازی مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، جابر انصاری و سجاد شهباززاده از ابتدا در ترکیب حضور داشتند.


Page Generated in 0/0040 sec