printlogo


کد خبر: 147776تاریخ: 1394/8/5 00:00
سرخط خبر

 حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس با بیان اینکه هنوز کارگروه فراقوه‌ای اقتصاد مقاومتی شکل نگرفته است، گفت: پیشنهاد کرده‌ایم از موازی‌کاری جلوگیری کرده و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با کارگروه فراقوه‌ای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلفیق شود.
 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از صدور رای قطعی به نفع بیت‌المال در مهم‌ترین پرونده زمین‌خواری پس از 20 سال رسیدگی خبر داد. علی محمدی‌مقدم ارزش اقتصادی پرونده 3200هکتاری اراضی دولتی را  1600 میلیارد تومان اعلام کرد.
 مدیر امور منابع آب تهران بزرگ اعلام کرد: با تخریب یک رستوران غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود بیش از 4 هزار مترمربع از بستر این رودخانه آزادسازی شد.
 طبق آمار اعلامی مرکز آمار ایران، کمترین دستمزد کارگران شاغل در طرح‌های عمرانی مربوط به کارگر ساده با ساعتی5 هزار تومان و ماهی 935 هزار تومان است و حداکثر حقوق مربوط به استادکار کابل‌کش فشارقوی با ساعتی 22250 تومان و ماهی حدود 2/4 میلیون تومان است.
 یاندکس، موتور جست‌وجوی روسی اعلام کرد: برنامه‌ای برای گشایش دفتر در تهران ندارد.
 با تصمیم هیات وزیران و اصلاح ماده ۲۳ آیین‌نامه اجرایی قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت به وزارت راه‌وشهرسازی انتقال یافت.
 فاز نخست برنامه مقابله با قاچاق گوشی تلفن همراه با همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگاه‌های ذی‌ربط آغاز شد و عملا گمرک و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد ماجرا شده‌اند.
 مرکز آمار وزارت کار تعاریف مربوط به ۱۴ واژه مشاغل سخت و زیان‌آور را اصلاح و استانداردسازی کرد.
 گزارش شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت فصل تابستان 1394 از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد که نرخ تورم صنعت در سال منتهی به تابستان ۶/۶ درصد بوده است. شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در فصل تابستان 1394 به عدد 7/192 رسید که نسبت به فصل بهار بدون تغییر بوده اما نسبت به تابستان پارسال،  6/0 درصد کاهش داشته است.
 در حالی که ترکیه در آستانه انتخابات پارلمانی زودهنگام عرصه وعده و وعیدهای انتخاباتی شده است آمارهای بانک مرکزی ترکیه نشان می دهد این کشور در یک سال آینده 170 میلیارد دلار بدهی خارجی سررسیده شده خواهد داشت که باید آن را پرداخت کند.
 رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام اینکه آنفلوآنزای حاد مرغی در قم گزارش نشده، گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما امکان بروز بیماری‌های تنفسی پرندگان افزایش می‌یابد، به همین منظور سازمان دامپزشکی کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.
 صندوق بین‌المللی پول در تازه‌ترین گزارش خود پیش‌بینی کرد ایران نفت 50 دلاری را 10 سال تحمل خواهد کرد در حالی که عربستان فقط 5 سال می‌تواند این قیمت را تحمل کند.
 


Page Generated in 0/0044 sec