printlogo


کد خبر: 147782تاریخ: 1394/8/5 00:00
نگاهی کوتاه به مهم‌ترین رویداد‌های حوادثی روزهای گذشته
9 قتل در پرونده پسران شیطان‌صفت

از همان ابتدایی که روزنامه‌ها شروع به رصد اخبار و دادن تنوع به بخش‌های گوناگون خبری خود کردند، یک بخش مخاطبان زیاد و متنوعی داشته و دارد، این بخش همان اخبار مربوط به حوادث و موضوعات پیرامون اینگونه رویداد‌هاست. حوادث همواره برای عموم جامعه جذاب بوده است و اشخاص، گروه‌ها و طیف‌های گوناگون جامعه همواره به دنبال رصد وقایع و رویداد‌های روز و حتی در مواردی پیگیری اینگونه اخبار بوده و هستند. به همین دلیل، در راستای احترام به نظر و دیدگاه مخاطبان عزیز و فهیم روزنامه
«وطن امروز» تصمیم گرفته شد تا از این پس مهم‌ترین و جذاب‌ترین اخبار مربوط به حوادث در یک بسته خبری مورد نقد و بررسی قرار گیرد و جزئیات بیشتر و کامل‌تری از نوع حادثه، علل و عوامل آن و همچنین سرانجام یک رویداد از این طریق در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
اخاذی از دختران با حربه مجازی
مأموران پلیس فتای استان چهارمحال‌
و بختیاری، 2  نفر را که از طریق شبکه اجتماعی قصد انتشار تصاویر شخصی یک دختر جوان و اخاذی از وی را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند. سرهنگ قاسم جعفریان، رئیس پلیس فتای چهارمحال‌وبختیاری درباره این حادثه بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با به‌دست آوردن تصاویر شخصی و خصوصی‌اش قصد اخاذی از وی را دارد، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. وی به فارس یادآور شد: شاکی در اظهارات خود بیان کرد با شخصی در شبکه اجتماعی بی‌تاک آشنا شدم که پس از مدتی تعدادی از عکس‌های شخصی خود را برای وی فرستادم اما بعد متوجه شدم هویتش جعلی است و با بدست آوردن عکس‌های خصوصی‌ام قصد اخاذی از من را دارد و در قبال پاک کردن تصاویر نیز تقاضای 3  میلیون ریال وجه نقد کرده است. رئیس پلیس فتای استان ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده در فضای مجازی و انجام اقدامات تخصصی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.
9 قتل در یک پرونده
مأموران نیروی انتظامی در چند ماه گذشته پرده از حادثه هولناکی برداشتند. طی این اتفاقات آبان‌ماه سال گذشته اولین قربانی در یکی از پارک‌های منطقه گوربند زاهدان طعمه تعدادی پسر شیطان‌صفت شد، این افراد با جعل عنوان مامور یکی از  ارگان‌ها، دختران بی‌پناه را به مناطق خلوت کشانده و پس از تعرض و آزار و اذیت به قتل می‌رسانند. یک منبع آگاه درباره این خبر به ایسنا گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده‌اند اما تلاش پلیس برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد. گفتنی است، تاکنون کارآگاهان موفق به شناسایی و کشف 9 قتل شده‌اند و کماکان تحقیقات برای یافتن سایر قربانیان ادامه دارد.
توقف سارق با شلیک پلیس
برگ دیگر پرونده حوادث در روزهای گذشته مربوط به ماجرای سارقان قلهک است. یکشنبه
 26 مهر امسال به دنبال پوشش نقاط آلوده، ماموران کلانتری قلهک حین گشت‌زنی به یک خودروی مشکی رنگ در خیابان میرداماد مشکوک شدند که پس از استعلام مشخص شد خودرو سرقتی است. به گزارش قدس آنلاین، ماموران به خودرو دستور ایست دادند اما راننده با بی‌توجهی به دستور پلیس اقدام به فرار کرد و عملیات تعقیب و گریز عوامل کلانتری قلهک برای دستگیری متهمان آغاز شد. پس از دقایقی تعقیب و گریز در خیابان‌های اطراف، ماموران جهت جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، برای متوقف کردن سارقان دست به اسلحه بردند و با تیراندازی موفق به پنچر کردن لاستیک عقب خودرو شدند. با متوقف شدن خودرو 2 متهم دستگیر شدند و یکی از آنها که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، توسط عوامل اورژانس جهت درمان به بیمارستان منتقل شد.
 


Page Generated in 0/0039 sec