printlogo


کد خبر: 147785تاریخ: 1394/8/5 00:00
نیمکت

پذیرش ۱۲ هزار نفر در آزمون آموزش‌وپرورش
رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش از پذیرش ۱۲ هزار نفر برای مصاحبه اختصاصی و گزینش در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش خبر داد. محمد‌حسین سلیمی‌جهرمی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود؟»، اظهار داشت: مشخص نیست چرا اسامی اعلام نشده است اما امور اداری آموزش‌وپرورش این موضوع را دنبال می‌کند. سلیمی جهرمی درباره زمان‌بندی معرفی پذیرفته‌شدگان به دانشگاه فرهنگیان، به فارس خاطرنشان کرد: از زمانی که اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش مشخص شود، کار مصاحبه اختصاصی و گزینش از این افراد آغاز خواهد شد. رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش تصریح کرد: اسامی حدود 12 هزار نفر از مجموع شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای گزینش و مصاحبه اختصاصی اعلام می‌شود. گفتنی است
178 هزار و 62 داوطلب استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش بودند که در آزمون استخدامی روز 27 شهریورماه شرکت کردند و در نهایت 3هزار و702 نفر به استخدام پیمانی این وزارتخانه درخواهند آمد.

واریز افزایش حقوق فرهنگیان از آبان‌ماه
احکام رتبه‌بندی معلمان از مهرماه اجرا شده است و افزایش حقوق آنها از آبان‌ماه به حساب فرهنگیان واریز می‌شود. محمد فاضل، مدیرکل دفتر وزارت آموزش‌وپرورش درباره  پرداخت نشدن افزایش حقوق فرهنگیان رتبه‌بندی شده در فیش حقوقی مهرماه بیان کرد: هر افزایشی که در حقوق کارمندان دولت صورت گیرد ماه اول به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود. وی به مهر افزود: احکام رتبه‌بندی معلمان از مهرماه اجرا شده است و افزایش حقوق آنها از آبان‌ماه به حساب خود فرهنگیان واریز می‌شود. مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی  وزارت آموزش‌وپرورش تاکید کرد: هر افزایش حقوقی که در حکم  آمده باشد ماه اول به صندوق بازنشستگی واریز می‌شود و در ایام پایان سال نیز هم اینگونه است و جای نگرانی برای فرهنگیان نیست. گفتنی است، هیات دولت در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند سال ۹۳ با رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد که براساس این مصوبه، مشمولان طرح طبقه‌بندی معلمان شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، مشاوران، مراقبان سلامت، مدیران و معاونان مدارس و مجتمع‌های آموزشی و تربیتی براساس ضوابطی  رتبه‌بندی حرفه‌ای می‌شوند. مشمولانی که براساس ضوابط مصوب در یکی از رتبه‌ها قرار می‌گیرند، به ترتیب ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال جاری را دارند.
 


Page Generated in 0/0042 sec