printlogo


کد خبر: 147797تاریخ: 1394/8/5 00:00
چهارمحال و بختیاری

تولید و توزیع 16تن خوراک دام بین دامداران
شهرکرد، خبرنگار وطن امروز: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از توزیع 3/16تن خوراک دام با نظارت مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در بین دامداران استان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مهراب فرجی گفت: در کارخانجات طرف قرارداد با اتحادیه دامداران استان و تحت نظارت این اتحادیه و معاونت بهبود تولیدات دامی 3/16تن خوراک دام تولید و با نظارت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها در بین دامداران استان توزیع شد. وی با اشاره به اینکه، این نوع خوراک دام از نوع پلت تهیه می‌شود، افزود: از فواید مصرف خوراک آماده برای دام می‌توان به تعادل مواد مغذی از قبیل انرژی، پروتئین، مواد معدنی و ویتامین براساس احتیاجات دام اشاره کرد.

کسب مقام برتر در زمینه ارتقای سامانه‌های گندزدایی
شهرکرد، خبرنگار وطن امروز: شرکت آب‌وفاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری موفق شد در بین شرکت‌های آب‌وفاضلاب روستایی مقام برتر کشور را در زمینه ارتقای سامانه‌های گندزدایی کسب کند. در هشتمین گردهمایی مدیران کنترل کیفیت آب‌وفاضلاب و روستایی کشور که ۲۱ و ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۴ در شهر کرمانشاه برگزار شد شرکت آب‌وفاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری موفق شد در بین شرکت‌های آب‌وفاضلاب روستایی مقام برتر کشور را در زمینه ارتقای سامانه‌های گندزدایی کسب کند. شرکت آبفای روستایی چهارمحال و بختیاری توانسته سامانه گندزدایی پرخطر گاز کلر را که در مجاورت مناطق مسکونی روستایی وجود داشتند از مدار خارج کرده و تجهیزات و زیرساخت‌های لازم جهت استفاده از آب ژاول را فراهم و اقدام به نصب و راه‌اندازی سیستم‌های گندزدایی از طریق آب ژاول کند. این کار باعث شده تا مخاطرات کاهش و سطح ایمنی بالا رود. همچنین تورج احمدپور، مدیر عامل شرکت آبفار استان چهارمحال و بختیاری از زحمات نوربخش حیدری، مدیر کنترل کیفی شرکت بابت این موفقیت بزرگ در سطح کشور تقدیر و تشکر کرد.


انقلاب اسلامی؛ بدون تاریخ انقضا ادامه از صفحه اول
...که نمود آن را می‌توان در تقابل ایده بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر استمرار انقلاب با ایده طرفداران پایان انقلابی‌گری و حرکت به سمت سازش با واپسگرایان و قدرت‌های استعمارگر نظیر آمریکا مشاهده کرد؛ تقابلی که با گذشت سال‌ها و اضمحلال تفکرات موسوم به ملی - مذهبی و جریاناتی نظیر نهضت آزادی در مقاطع دیگر تاریخی سر برآورده و خود را به شکل تلاش برای عدول از انقلاب، ارزش‌ها و اهداف و آرمان‌های آن نشان داده است. البته این تلاش‌ها و خواست‌ها گاه به خاطر اهداف فردی و گروهی و گاه به واسطه فریفتگی، سطحی‌نگری و ساده‌لوحی شماری در قالب‌های گوناگون سر برآورده تا به اصطلاح راه را بر ترمیدوری بگشاید. این در حالی است که در ایران «انقلاب» و «استمرار» در هم آمیخته و نمونه‌ای منحصر به فرد از یک حادثه تاریخی به شکل روندی لایقف را به نمایش گذاشته است.
 


Page Generated in 0/0035 sec