printlogo


کد خبر: 147835تاریخ: 1394/8/6 00:00
اخبار

زیکو از انتخابات ریاست فیفا کنار کشید
زیکو، اسطوره فوتبال برزیل که پیش‌تر اعلام کرده بود قصد دارد برای انتخابات ریاست فیفا کاندیدا شود، از تصمیم خود منصرف شد. او دلیل کناره‌گیری‌اش از این انتخابات را حمایت یوفا از جانی اینفانیتو، دبیر کل یوفا، اعلام کرده است.زیکو 62 ساله، ماه پیش اعلام کرد قصد دارد با هدف شفاف‌سازی در امور فیفا و همچنین بهره بیشتر از تکنولوژی در تصمیم‌گیری داوران، برای انتخابات آتی فیفا نامزد شود، اما او نتوانست حمایت فدراسیون فوتبال برزیل را به دست آورد و تنها دو فدراسیون فوتبال تاکنون حمایت خود را از او اعلام کرده‌اند. بنا بر قوانین فیفا، تمام کاندیداها باید حداقل حمایت 5 فدراسیون را به دست آورند.با این اوصاف، زیکو با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود، رسما کناره‌گیری‌اش از این انتخابات را اعلام کرد و گفت: روز گذشته ما از دریافت 6 نامه حمایتی خوشحال بودیم. اما امروز، با خروج پلاتینی و اعلام حمایت یوفا از جانی اینفانیتو، کاملا سناریو تغییر کرد.

رونالدینیو: نیمار جانشین من در بارسا خواهد بود
رونالدینیو، اسطوره باشگاه بارسلونا عنوان کرد نیمار جانشین او در این باشگاه خواهد شد. نیمار برزیلی سال 2013 از سانتوس به بارسلونا پیوست و عملکرد بسیار خوبی در خط حمله این تیم تا به اینجای کار داشته است. رونالدینیو که به همراه بارسلونا برنده توپ طلا و چمپیونزلیگ شده، عنوان کرد نیمار جانشین او در بارسا خواهد بود. او گفت: «بله او جانشین من خواهد بود. او بازیکن بزرگی است و مسلما تاریخ‌سازی خواهد کرد. نیمار روند اسطوره‌های پیشین برزیل را در پیش خواهد گرفت.» رونالدینیو درباره آینده فوتبالش گفت: «سال بعد به میادین بازخواهم گشت ولی نمی‌دانم در کجا. در حال حاضر، به تنها چیزی که فکر می‌کنم استراحت است و لذت بردن از تعطیلات. واقعا به آن نیاز داشتم».

بهداد سلیمی: شتر مصدومیت این بار در خانه من خوابید
 بهداد سلیمی هنوز در شوک است و نمی‌داند میزان مصدومیتش چقدر است. بهداد سلیمی درباره آسیب‌دیدگی‌اش در تمرین دوشنبه‌شب می‌گوید: «من که مصدوم شدم اما امیدوارم بچه‌ها با قدرت کامل به مسابقات جهانی بروند.» سلیمی این را گفت و ادامه داد: «در حرکت  دو ضرب وزنه 262 را انتخاب کردم. روی سینه آوردم و در حرکت قیچی  و برای فیکس کردن پایم دچار مشکل شدم. نمی‌دانم میزان مصدومیتم چقدر است فقط همین اندازه می‌دانم که مسابقات جهانی را از دست دادم.» او با بیان اینکه باید دکتر کیهانی نظر نهایی را بدهد، ادامه داد: «خودم هنوز در شوک هستم. هر چند که مصدومیت جزئی از ورزش است اما آسیب‌دیدگی همیشه ورزشکاران را تهدید می‌کند. این شتری است که در خانه همه ورزشکاران می‌خوابد و این بار این شتر در خانه من خوابید!» از بهداد سوال کردیم که ممکن است این مصدومیت حضور در المپیک را هم تهدید کند یا نه که او این واکنش را نشان داد: «شرایط را سخت کرد. هنوز نمی‌دانم تا چه اندازه مصدوم هستم اما اگر رباط پاره کرده باشم حضور در المپیک هم سخت است.» او در پایان گفت: «من صد درصد رقابت‌های جهانی را از دست دادم اما امیدوارم بچه‌ها سالم به این رقابت‌ها برسند. هر چه خدا بخواهد همان می‌شود و من به رضای خدا راضی هستم».

انتقاد نایب رئیس از دعواهای پوچ
محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید تنها می‌تواند یک واکنش به دعوای کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی داشته باشد؛ اینکه به مردم بگوید: «متاسفم». محمود اسلامیان به دعواهای جدید در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. او در این باره به خبرآنلاین می‌گوید: «راستش از صبح شوکه شدم. من تقریبا هیچ وقت 90 را نمی‌بینم چون از قدیم عادت داشتم که شب‌ها زود می‌خوابم. دیشب هم برنامه را ندیدم اما از صبح که حرف‌های مطرح شده را شنیده‌ام در شوک هستم. راستش را بخواهید تا به حال هیچ وقت نه در اقتصاد که در فوتبال هم نشنیده بودم هیچ جای دنیا، دبیرکل یک فدراسیون و سرمربی تیم ملی با هم وارد دعوا شوند و قرار مناظره در یک برنامه زنده تلویزیونی بگذارند.» او در ادامه با انتقاد از این بحث‌های بیهوده از مردم برای چنین فضایی که کمکی به فوتبال نمی‌کند تلویحا عذر خواست؛ «فکر می‌کنم این بحث‌ها به جای کمک به تیم ملی، چوب لای چرخش گذاشتن است. فقط می‌توانم بگویم از این اتفاقات متاسفم».
 


Page Generated in 0/0071 sec