printlogo


کد خبر: 147913تاریخ: 1394/8/7 00:00
سرخط خبر

  علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در جلسه دیروز هیات دولت حضور داشت دچار کسالت شد و بلافاصله برای مراقبت‌های بیشتر پزشکی توسط اورژانس حاضر در پاستور جلسه هیات دولت را ترک کرد.
  با وجود ایجاد 49میلیارد مترمکعب مخازن ذخیره آب در کشور، اکنون تنها ۳۶ درصد توان آبگیری سدها پر و مابقی خالی از آب مانده است.
  انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی(یاتا) پیش‌بینی کرد با برداشته شدن تحریم‌ها تعداد مسافرت‌های هوایی در ایران افزایش یابد و با افزایش 5/3 برابری تا سال 2034 به 6/43 میلیون نفر برسد.
  هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای کشور مبنی بر وضع عوارض کسب و پیشه مشاغل از بانک‌ها، عوارض سالانه، عوارض ماهانه، عوارض افتتاح و بهای خدمات برای بانک‌ها و عابربانک‌ها را غیرقانونی اعلام و ابطال کرد.
  علیرضا نوذری‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با ورود آب سد ماملو به شبکه مصرف مشترکان، کیفیت آب جنوب تهران و شهرها و شهرک‌های هدف، نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده است.
  صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرد اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس در سال 2015 با کسر بودجه 145 میلیارد دلاری روبه‌رو شوند و در صورت ادامه روند کاهش بهای نفت، این رقم در فاصله سال‌های 2015 تا 2020 از مرز 750 میلیارد دلار نیز فراتر رود.
  وزیر جهادکشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار ایجاد شبکه مستقل کشاورزی شد.
  ابوالفضل حجازی، رئیس سندیکای تولید‌کنندگان موتوسیکلت با بیان اینکه فروش موتوسیکلت 40 درصد کاهش یافته است‌، از عدم حمایت دولت از این صنعت انتقاد کرد.
  محمد سعید‌نژاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به سرمایه‌گذاری۳۰۰ میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)، اعلام کرد: دولت هند سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیون دلاری در بندر چابهار را تصویب کرده است.
  مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر صنعت از هدف‌گذاری دستیابی به صادرات ۳۰ میلیارد دلاری در نیمه دوم امسال خبرداد و گفت: وزیر صنعت در حال رایزنی برای کاهش سود تسهیلات صادراتی از ۲۰ درصد به ۱۴ تا ۱۶ درصد است.
  معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه حدود 50 هزار واحد مسکن مهر توسط هسا در سراسر کشور در حال ساخت است، گفت: همه تلاش ما برای فعال کردن این پروژه‌هاست در غیر این صورت به آخر خط یعنی خلع ید می‌رسیم.
  «جشنواره انار میوه قرآنی» از امروز تا ۱۵ آبان در مصلای امام خمینی(ره) دایر و محصولات کشاورزی با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در این مکان عرضه می‌شود.
 


Page Generated in 0/0051 sec